کد خبر 1444836
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
خان‌محمدی: ملی‌پوشان پرسپولیس باید خود را برای داربی آماده کنند

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید ملی‌پوشان این تیم باید خود را برای داربی پیش رو آماده کنند.

به گزارش مشرق، حسن خان‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دربی اظهار کرد: لیگ ما زوتر از سایر لیگ‌های دنیا به خاطر جام‌جهانی تعطیل شد و بازیکنان زودتر به اردوی تیم ملی رفتند. از طرفی بازیکنانی که در تیم ملی حضور نداشتند چند روزی به استراحت پرداختند و دوباره به تمرین برگشتند. الان چند روز تا داربی زمان باقی مانده و پرسپولیس در بازی‌های دوستانه سعی داشته خود را برای داربی آماده کند. درحال حاضر کادر فنی پرسپولیس قطعا از میزان آمادگی تیم و بازیکنان اطلاع دارد و بر اساس همین آمادگی برنامه‌های تمرینی را طراحی و اجرا کرده تا پرسپولیس برای بازی برابر استقلال آماده شود.

بیشتر بخوانید:

صدای پای پول در اردوگاه پرسپولیس برای دربی

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور چهار بازیکن پرسپولیس در تیم ملی اشاره کرد و گفت: به خاطر شرایطی که تیم ملی در جام‌جهانی داشت، رساندن این چهار بازیکن از نظر روحی به داربی کار سختی است که کادر فنی پرسپولیس باید انجام بدهد. این بازیکنان که مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شوند از جام‌جهانی و آن حال و هوا برگشته‌اند و الان باید خود را برای مسابقات لیگ آماده کنند. آن طور که من اطلاع دارم، بعد از بازگشت تیم ملی، این نفرات چند روزی را استراحت کردند و بعد به تمرینات پرسپولیس برگشتند تا برای بازی برابر استقلال آماده شوند. این بازیکنان حرفه‌ای هستند و فکر می‌کنم بتوانند شرایط جام‌جهانی را فراموش کنند و به خوبی به پرسپولیس برگردند.

خان‌محمدی در ادامه گفت: جام‌جهانی رویدادی است که هر کسی نمی‌تواند در آن بازی کند. از بین نفرات پرسپولیس فقط سه بازیکن شانس بازی داشتند و وحید امیری نتوانست بازی کند. با این حال با وجود این که امیری بازی نکرده، با توجه به این که هر روز تمرین کرده قاعدتا نباید از نظر بدنی دچار افت شده باشد. فارغ از مسائل بدنی، بازیکنان فقط باید از نظر روحی و روانی خود را آماده داربی کنند و فکر نمی‌کنم از نظر بدنی مشکلی داشته باشند.

او در ادامه درباره این که احتمال دارد داربی بدون تماشاگر برگزار شود هم گفت: این موضوع تصمیمی است که احتمالا در سطحی بالاتر از فدراسیون اتخاذ می‌شود و ما نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. اگر بازی با تماشاگر باشد ما به ورزشگاه می‌رویم تا از تیم محبوب خودمان حمایت کنیم و اگر بازی بدون تماشاگر شد که از طریق تلویزیون بازی را تماشا خواهیم کرد. مهم این است که فارغ از این موضوع بازی جذابی شاهد باشیم و هواداران از بازی لذت ببرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس