اجازه نخواهیم داد هیچ دانش‌آموزی به‌خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند

سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ دانش‌آموزی در کشور به‌خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند.

به گزارش مشرق، معصومه نجفی سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی عبودیت و بندگی بود، لذا باید دانش آموزان را با سیره زندگی ایشان آشنا کنیم.

سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: با بهره‌گیری از سبک زندگی فاطمی می‌توانیم آینده سازان کشور را در مسیر تعلیم و تربیت صحیح قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی‌گذاریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که سامانه‌ای برای شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: تلاش می‌‎کنیم بعد از شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، دلیل بازماندن آن‎ها از تحصیل را شناسایی کرده و مشکلات دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را برای بازگشت به کلاس درس و مدرسه رفع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس