هشدار به صهیونیست ها درباره سفر به کشورهای عربی

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که هزاران اسرائیلی روز گذشته پیامک‌ هایی دریافت کرده اند که به آنها درباره سفر به کشورهای عربی هشدار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت امروز یکشنبه اعلام کرد که هزاران صهیونیست روز گذشته پیامک ‌هایی از سوی یک گروه مراکشی دریافت کردند که به آنها درباره سفر به کشورهای عربی هشدار داده شده است.

آحرونوت در ادامه نوشت: در انتهای این پیامک‌ ها لینکی وجود دارد که فرد را به کانالی تلگرامی وصل می ‌کند که در آن شعارهایی در حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی داده شده است.

پیش از این نیز روزنامه عبری زبان معاریو در گزارشی نوشته بود که جشن و شادمانی بازیکنان و طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در جریان بازی ‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثابت کرد که جهان عرب با عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی فاصله بسیار زیادی دارد.

این روزنامه افزود که اکنون شاهد حقیقتی تلخی هستیم که طرفداران فوتبال در کشورهای عربی مقابل چشمان ما قرار دادند و آن اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تورنومنتی برای همبستگی با فلسطینیان است و شادی و خوشحالی مراکشی‌ ها با پرچم فلسطین پس از پیروزی مقابل اسپانیا، همچون خاری در چشمان اسرائیلی ها (صهیونیست ها) بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس