کد خبر 1445212
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
واکنش‌ها به پیام احساسی رونالدو؛ تو بهترینی!

ورزشکاران نامدار جهان به پیام احساسی رونالدو پس از حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، کارزار تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حاشیه آغاز شد و مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، ستاره این تیم قبل از آغاز مسابقات باعث شد او به صورت محترمانه‌ای از باشگاه منچستریونایتد اخراج و رابطه‌اش با «برونو فرناندز» همی‌تیمی‌اش هم شکراب شود.

پرتغال با دو پیروزی در بازی نخست خود مقابل غنا و اروگوئه و شکست مقابل کره جنوبی، صدرنشین گروه شد و در مرحله بعد هم در شب نیمکت‌نشینی رونالدو موفق شد با ۶ گل سوئیس را شکست دهد. ماجرای پرتغال اما با شکست مقابل مراکش شگفتی‌ساز به پایان رسید.

رونالدو ۳۷ ساله پس از شکست مقابل مراکش و پس از سیل خبرها درباره اختلافاتش با سرمربی تیم ملی پرتغال پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: با تمام توان در زمین حاضر شدم و هرگز از مبارزه و تلاش برای رسیدن به رویا دست نکشیدم. متاسفانه این رویا به پایان رسید. گمانه‌زنی‌های زیادی شده، اما تعهد من به پرتغال برای یک لحظه تغییر نکرده و هرگز به هم تیمی‌هایم و کشورم پشت نمی‌کردم.

واکنش‌ها به پیام احساسی رونالدو

این پیام رونالدو، در کمتر از یک ساعت با بیش از هفت میلیون لایک در اینستاگرام مواجه شد و بزرگان ورزش جهان به این پست واکنش نشان دادند.

پله، اسطوره فوتبال برزیل در جواب این پست رونالدو نوشت: ممنونم که لبخند را برای ما به ارمغان آوردی دوست من. لبران جیمز، ستاره بسکتبال نیز نوشت: اسطوره. کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه نیز از رونالدو به‌عنوان «بهترین» یاد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 1
    تورم و دلار رو طلا رو کنترل کنید. ضربه بسیار محکمتری به انگلیس و آمریکا زدید. این چه وضعشه آخه. هر دولتی اومد اوضاع تغییر نکرد. خسته شدیم. زبونمون به دفاع از حاکمیت در موارد دیگه هم نمیچرخه وقتی این تورم رو میبینیم. آدم رو شرمنده دفاع های قبلیش از حکومت میکنید در برابر اطرافیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس