کد خبر 1445401
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
بازداشت زوج سارق در کرج / اعتراف به ۱۲ تبهکاری + عکس

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: زوج سارق پس از دستگیری به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی منطقه کیانمهر کرج اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد نادربیگی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در منطقه کیانمهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی ردپای یک زوج سابقه دار را در سرقت‌های به وقوع پیوسته مشاهده و شناسایی مخفیگاه آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران در یک اقدام غافلگیر کننده آنها را دستگیر و در تحقیقات تکمیلی نامبردگان به ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و باغات اطراف منطقه کیانمهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خصوص شیوه و شگرد این زوج سارق گفت: متهمان با سرقت خودروهای فاقد لوازم ایمنی به اماکن خصوصی از قبل شناسایی شده مراجعه و اقدام به سرقت لوازمی از جمله ابزار آلات، آهن آلات و لوازم ارزشمند دیگر می‌کردند.

نادربیگی با اشاره به شناسایی تمام مالباختگان پرونده و معرفی آنها به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از سرقت به کارگیری تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب بسیار حائز اهمیت هستند.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    باز هم کرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس