کد خبر 1445701
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
دستگیری 55 نفر اراذل و اوباش در پردیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۵۵ نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقاء امنیت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حجت اله پورنجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های ضربتی مقابله با اراذل و اوباش درشهرستان پردیس، اظهار کرد :طرح امنیت با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز و حاشیه شهر پردیس با هماهنگی مرجع قضائی در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: این طرح ها که با مشارکت ماموران رده های اجرایی و با تشکیل تیم های تخصصی و انجام کار اطلاعاتی اجرا شد موفق به شناسایی و دستگیری ۵۵ نفر از متهمان و اراذل و اوباش تحت تعقیب قضایی توسط پلیس دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سردوگرم، سرقت های به عنف نگهداری وتوزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های فردی و جمعی را در پرونده کیفری خود داشته اند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ پور نجفی بیان کرد: از همه ی مردم، رسانه ها و همه دلسوزان انتظار داریم، چنانچه به نوعی اطلاعاتی را دارند و می تواند پلیس را در هر زمینه ای یاری کنند، اطلاع رسانی کنند، هر چند پلیس به‌طور شبانه و روزی آماده خدمت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    درود و خداقوت خدمت جناب سرهنگ پورنجفی مردم دماوند سالها شاهد خدمات شما در مقام جانشینی شهرستان و برخورد قاطع با عوامل ناامنی و برقراری نظم و امنیت در این خطه بودن انشاالله در سنگر جدید خدمت و درپناه حق موفق و موید باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس