احتیاط دو تیم کیفیت دربی را پایین می‌آورد/ مدافعان اذیت خواهند شد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان دو تیم به دنبال گلزنی هستند، گفت: مدافعان سرخابی روز سختی را سپری خواهند کرد اما به نظر می رسد احتیاط برای نباختن کیفیت دربی را پایین خواهد آورد.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی در خصوص دربی نود و نهم که ۲۹ آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: همیشه دربی تحت هر شرایطی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هواداران دو تیم منتظرند تا ببینند این بازی با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید، البته این دیدار با توجه به تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی از رونق افتاده است و کیفیت لازم را نخواهد داشت اما در هر صورت بازی سنتی فوتبال ایران است و دو تیم نمی‌خواهند مقابل یکدیگر بازی را واگذار کنند.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان با توجه به اینکه نفرات کمتری نسبت به پرسپولیس در تیم ملی داشته اند شرایط بهتری دارند، تمرینات آنها با بازیکنان بیشتری انجام شده و این یک امتیاز برای کادر فنی خواهد بود اگرچه این روزها مسائلی برای استقلال به وجود آمده که این تیم را دچار حاشیه کرده که مهمترین آن مسائل مالی است که بدجور گریبان باشگاه استقلال را گرفته اما این بازی همیشه شرایطی دارد که وقتی می‌خواهد برگزار شود همه مشکلات کنار گذاشته شده و همه تمرکزشان روی این دیدار است تا بتوانند موفق از زمین بیرون بیایند.

بیشتر بخوانید:

دربی‌های آذر به سود کدام تیم بوده است؟

وی گفت: آبی‌ها چند دیدار تدارکاتی را برای آمادگی هر چه بیشتر انجام دادند آنها در آخرین بازی تدارکاتی ملوان را شکست داده و به نوعی قدرت خود را به رخ پرسپولیس کشیدند. در استقلال خط هافبک و مدافعان عملکرد خوبی داشتند و مهاجمان این تیم می‌توانند برای پرسپولیس خطرناک باشند خصوصاً مهدی قائدی که در چند بازی توانسته دروازه پرسپولیس را باز کند.

فتح آبادی درباره وضعیت پرسپولیس هم گفت: این تیم هم تقریباً شرایطی مشابه استقلال دارد، یحیی نمی‌خواهد بازی را به حریف واگذار کند. چون می‌داند صدر جدول را از دست خواهد داد و این برای هواداران چندان مطلوب نیست. پرسپولیس چند بازیکن بیشتر در اردوی تیم ملی داشت اما حالا همه در تمرینات حضور دارند و همه تلاش می‌کنند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند امید یحیی در خط حمله به لوکادیو است که می‌تواند مدافعان استقلال را اذیت کند و در مجموع باید بگویم مدافعان سرخابی‌ها روز سختی را مقابل مهاجم در پیش خواهند داشت.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی لازم است تا یک تیم در این دیدار برنده شود گفت: این بازی نیاز به تمرکز و آرامش دارد، تیم‌هایی که این دو فاکتور را داشته باشند نیمی از راه را رفته اند ضمن اینکه هر تیمی که از موقعیت‌های به دست آمده بهترین استفاده را کند مطمئناً پیروز از زمین خارج خواهد شد

فتح آبادی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد، گفت: با توجه به شرایط دو تیم و کیفیت پایین این بازی فکر می‌کنم این بازی با تساوی به پایان برسد. سرخابی‌ها احتیاط را در دستور کار قرار می‌دهند و این موضوع می‌تواند در روند بازی تأثیرگذار باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس