کد خبر 1446553
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
پیش‌بینی عجیب سرمربی سابق پرسپولیس درباره نتیجه شهرآورد/ یک توصیه مهم به گل‌محمدی

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، دربی پایتخت یک بازی معمولی خواهد شد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره دربی پایتخت که سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: به نظر من دربی تهران این بار یک بازی معمولی خواهد شد، چون هر دو تیم از شرایط بازی رسمی دور بوده‌اند. در این بین انجام بازی‌های دوستانه هم نمی‌تواند مثل بازی‌های رسمی به این دو تیم کمک کند. طبیعتاً این تعطیلی روی عملکرد دو تیم تأثیر خواهد گذاشت.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازی دوستانه با سپاهان نمی‌تواند به سرخپوشان کمک کند تا با شرایط بهتری در دربی حاضر شود، تأکید کرد: این بازی برای پرسپولیس بد نبود، ولی گفتم که شرایط بازی رسمی با بازی دوستانه بسیار متفاوت است. با این حال امیدوارم این بازی به پرسپولیس در دربی کمک کند.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود شاید پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند، به تسنیم گفت: پرسپولیس در این بازی باید از تمام توانایی خود بهره ببرد و در کنار لوکادیا از یک مهاجم دیگر استفاده کند. در نهایت باید منتظر ماند و دید که گل‌محمدی برای این بازی از چه ترکیب و سیستمی استفاده خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی از نتیجه دربی را اینطور بیان کرد: طبیعتاً شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود، ولی با توجه به تعطیلی مسابقات و شرایطی که این دو تیم دارند پیش‌بینی می‌کنم بازی مساوی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس