کد خبر 1446754
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه کامیونت در محور پارس آباد - اردبیل ۷ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید محمد صفوی با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز در اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه سمند و یک دستگاه کامیونت در محور اردبیل- پارس آباد در روستای بُران اصلاندوز ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: خودرو سواری با پنج سرنشین از سمت اردبیل به سمت پارس آباد و یک دستگاه کامیونت از سمت پارس آباد به سمت اردبیل حرکت میکردند که اثر اثر این تصادف همه سرنشینان دو خودرو جان باختند.

سرهنگ صفوی گفت: علت تامه این تصادف در دست بررسی است. وی با بیان اینکه سرعت و انحراف به چپ علت اصلی بسیاری از تصادفات در راه‌های ارتباطی استان اردبیل است، از شهروندان خواست حتما احتیاط کرده و از سرعت غیرمجاز و رفتارهای پرخطر پرهیز کنند. فرمانده پلیس راه استان اردبیل همچنین به رانندگان توصیه کرد در فصل زمستان تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

جاده‌های شمالی استان اردبیل یکی از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در استان اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس