کد خبر 1446854
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
بازار ارزهای دیجیتالی بی رمق است؛ بیت کوین همچنان در نوسان

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی بازدهی ناچیز مثبت یک‌دهم درصد را به ثبت رسانده و در محدوده ۱۶ هزار دلار درجازده است. ارزش اتریوم یک درصد ارتقا پیدا کرد

به گزارش مشرق، قیمت بیت‌کوین بعد روند نزولی که از سه روز پیش کلید خورده بود، آرام گرفت. رهبر بازار ارز دیجیتال ۷۲ ساعت قبل تحت‌تاثیر اخبار اقتصادی از نیمه کانال ۱۸ هزار دلار که قله ماهانه آن محسوب می‌شد، پایین آمد و در شبانه‌روز قبلی قدم‌های کوتاهی در نیمه دوم محدوده ۱۶ هزار دلار برداشت. همزمان با رشد یک‌دهم درصدی قیمت بیت‌کوین، ارزش اتریوم یک درصد ارتقا پیدا کرد و دوج‌کوین و ترون با ثبت بازدهی روزانه مثبت سه درصد بهترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس تجربه کردند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۷ هزار و ۷۸۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۷ آذر به ۱۷ هزار و ۷۸۰ دلار رسید. بیت‌کوین صبح شنبه تقریبا ۸۰ دلار کمتر ارزش داشت و در این مدت شاهد رفت‌برگشت‌های آن بین دو محدوده ۱۶ هزار و ۶۷۵ دلار تا ۱۶ هزار و ۷۹۰ دلار بودیم. باوجود رشد یک‌دهم درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، هولدرهای آن نسبت به هفته قبل ضرر کردند. چون یکشنبه پیشین بیت‌کوین بیت‌کوین روی پله‌های ابتدایی کانال ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد. درقیاس با پارسال، اما ریزش قیمت بیت‌کوین بزرگتر و نزدیک ۶۵ درصد محاسبه می‌شود. چون روز ۲۷ آذر پارسال رهبر بازار ارز دیجیتال حوالی محدوده ۴۶ هزار دلار خرید و فروش می‌شد. با همه این حرف‌ها بیت‌کوین از حیث تسلط به بازار، حدود ۳۸ درصد از معاملات بازار را دراختیار دارد و در شبانه‌روز قبلی حدود ۱۴ میلیارد دلار بابت بیت‌کوین رد و بدل شده است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۱۹۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز هزار و ۱۹۰ دلار به ثبت رسید تا هولدرهای آن نسبت به دیروز یک درصد سود کرده باشند. هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۱۸۰ دلار ارزش داشت و در روزی که شاهد رشد ۱۰ دلاری ارزش اتریوم بودیم، این ارز دیجیتال بین دو محدوده هزار و ۱۷۵ دلار تا هزار و ۱۹۰ دلار رفت و برگشت داشته است. با این حال آن‌هایی که در کیف پولشان اتریوم دارند، نسبت به هفته قبل متحمل ضرر تقریبا هفت درصدی شدند. یکشنبه هفته قبل اتریوم هزار و ۲۷۰ دلار ارزش داشت. درقیاس با سال قبل ریزش قیمت اتریوم تقریبا معادل ۷۰ درصد محاسبه می‌شود. سال گذشته در چنین روزی قیمت اتریوم نزدیک سه هزار و ۹۴۰ دلار بود. از طرفی حجم ۱۴۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، به معنی سهم ۱۷ درصدی آن از کل بازار است و از این نظر دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

دوج‌کوین و ترون با ثبت بازدهی روزانه مثبت سه درصد بهترین عملکرد را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشتند. قیمت دوج‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۷ آذر درحالی ۰.۰۷۹ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۲۰۰ تومان بود که دیروز آن را ۰.۰۷۷ دلار خرید و فروش می‌کردند. البته هولدرهای دوج‌کوین نسبت به هفته قبل نزدیک ۲۰ درصد ضرر کردند. قیمت ترون یا همان TRX در شبانه‌روز قبلی از ۰.۰۵۲ دلار به ۰.۰۵۴ دلار ارتقا پیدا کرده و شاهد رشد سه درصدی آن هستیم. رقمی که برای کاردانو یا همان ADA تقریبا ۱.۵ درصد محاسبه می‌شود. ADA که از نظر تسلط به بازار، الان پشت سر دوج‌کوین در جایگاه نهم ایستاده صبح امروز ۰.۰۲۶۹ دلار و دیروز ۰.۰۲۶۲ دلار ترید می‌شد. قیمت ترا کلاسیک هم با افزایش دو درصدی به ۰.۰۰۰۱۴۳ دلار یعنی تقریبا شش تومان رسید و شیبا اینو در این مدت از پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار تکان نخورد تا بازدهی روزانه آن صفر درصد تلقی شود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۷ هزار و ۱۷۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۸۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۷۰ دلار

هزار و ۱۸۰ دلار

هزار و ۱۹۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۹۶ دلار

۰.۰۷۷ دلار

۰.۰۷۹ دلار

کاردانو

۰.۳۱۳ دلار

۰.۲۶۲ دلار

۰.۲۶۹ دلار

ترون

۰.۰۵۴ دلار

۰.۰۵۲ دلار

۰.۰۵۴ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

تراکلاسیک

۰.۰۰۰۱۷۱ دلار

۰.۰۰۰۱۴۲ دلار

۰.۰۰۰۱۴۳ دلار

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس