کد خبر 1446942
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
واکنش کمیته انضباطی به اعتراض باشگاه پرسپولیس: تعمدی در صدور احکام نداریم

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تعمدی نداریم و احکام را نگه نمی‌داریم تا نزدیک یک مسابقه خاص بخواهیم صادر کنیم.

به گزارش مشرق، روز گذشته معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در اعتراض به احکام کمیته انضباطی درباره دیدارهای سرخپوشان با نفت مسجدسلیمان و ملوان بندرانزلی صحبت‌های مهمی را مطرح کرد. نماینده این باشگاه معتقد بود احکام صادر شده ۷۲ ساعت مانده به دربی باعث سورپرایز سرخ‌های پایتخت و جامعه فوتبال شده و این غافلگیری از جهت زمان‌بندی و از بابت احکام صادره با توجه به عیان شدن وقایع آن بازی و اظهارات کذب بوده است.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را در بازی با نفت مسجدسلیمان به دلیل پرتاب بطری آب سمت کمک داور از سوی تماشاگرانش به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. فراز اجاقی، ماساژور پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس هم به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. همچنین محمد عسگری مربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در بازی با ملوان بندر انزلی داشت که منجر به اخراجش شد و وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل جاری و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض باشگاه پرسپولیس به احکام کمیته انضباطی؛ «چرا درست قبل از دربی؟»

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرده بود افشین پیروانی که به گواه خود مسئولان نفت مسجدسلیمان از مدیرعامل این باشگاه لگد خورده و تهمت شنیده چرا باید توبیخ شود؟! و در پایان صحبت‌های خود عنوان کرده بود هرچه هست این باشگاه بیش از هر زمانی نسبت به احکام کمیته انضباطی ناامید شده و منتظر پاسخ صریح و روشن ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به این آرای غیرمنصفانه و عجیب است.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های نماینده باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اینکه ۷۲ ساعت مانده به دربی احکام جهت‌دار صادر شده را قویا رد می‌کنم. همچین چیزی نیست که کمیته انضباطی تعمد داشته باشد و احکام را نگه دارد تا نزدیک یک مسابقه خاص بخواهد صادر کند. یک وقت ممکن است به خاطر کثرت زیاد و یا ناقص بودن پرونده زمان صدور رأی به درازا بکشد اما هیچ قصد و نیت خاصی اصلا در این کمیته وجود ندارد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: فردا در کمیته انضباطی حضور خواهیم داشت و اگر نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به کمیته رسیده باشد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما بار دیگر یادآور می‌شوم هیچ نیت و قصدی برای صدور احکام نزدیک به زمان برگزاری یک مسابقه خاص نداریم.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس