وقتی فقط یک روستا 98 شهید تقدیم انقلاب می‌کند!

استاندار سمنان با اشاره به اینکه روستای با بیشترین شهید کشور در استان سمنان قرار دارد، خاطرنشان کرد: این روستا ۹۸ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه کمیته اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان که در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت و صیانت از آثار شهدا و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند عزمی جدی است.

وی با اشاره به اینکه فضای استان سمنان تا زمان برگزاری کنگره باید فضای ایثار و شهادت باشد، تصریح کرد: این کنگره در فضای جهادی و مردمی برگزار خواهد شد و باید کمیته‌های این کنگره نیز دلی و جهادی عمل کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه روستای با بیشترین شهید کشور در استان سمنان قرار دارد، خاطرنشان کرد: این روستا ۹۸ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار سمنان با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان و گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: این کنگره باید در استان سمنان پررنگ دیده شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در قالب کنگره شهدا برنامه‌ریزی شود و ضروری است تا ائمه جمعه و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن این کنگره تلاش کنند.

استاندار سمنان ثبت تألیفات و مستندسازی آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان را اقدامی ماندگار و بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: این‌گونه اقدامات قطعاً در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده اثرگذار بوده و لازم است این مسیر تداوم یابد.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران استان سمنان بیان کرد: در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس