کد خبر 1447091
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
دستگیری شهردار و‌ پنج عضو اسبق شورای نظرآباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفت: شهردار و پنج نفر از اعضای شورای شهر اسبق نظرآباد به اتهام تضییع حقوق بیت المال دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سامانه قاضی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و پیگیری دستگاه قضایی، شهردار و پنج عضو اسبق شورای شهر نظرآباد دستگیر شدند.

قاضی زاده ادامه داد: تضییع حقوق بیت المال و تبانی در معاملات دولتی از اتهام این متهمان است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی معاملات انجام شده توسط این متهمان حدو ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد یادآور شد: در این پرونده یک متهم دیگر نیز به عنوان خریدار دستگیر شده و تعداد متهمان دستگیر شده هفت نفر است.

به گفته وی ین پرونده جهت بررسی بیشتر تخلفات انجام شده نزد دادستانی شهرستان نظرآباد، باز است و دیگر ابعاد آن نیز بررسی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آیدین IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    اگه دقیق پیگیری بشه تقریبا همه شهرداران و اعضای شورای شهر همه شهرها از ابتدا تا حالا حتما سواستفاده های مالی دارند.همه رقم خلافی کردند و میکنند. حاضرم ی چشم و ی کلیه ام شرط ببندم
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      2 0
      اضافه کنید روستاهارا که زمینهای کشاورزی و منابع طبیعی را به فنا داده اندو..
  • علی افصحی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    اصلاح طلبان آمریکایی جمعا فاسد و فساد می کنند مثل همین شهردار و اعضای شورای شهر نظر آبادزمان دولت روحانی جهانگیری ، قوه قضائیه برخورد می کند و به سزای اعمالشان می رساند آن وقت همین اصلاح طلبان فاسد قوه قضائیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز را به فساد متهم می کنند ! عمق فساد اصلاح طلبان فاسد را خدا داند وبس.72337

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس