کد خبر 1447721
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کاشانی تیم امید را چگونه مدیریت می‌کند؟

وظیفه گزینه مدیریت تیم ملی فوتبال امید ایران در صورت آغاز همکاری با فدراسیون مشخص شد.

به گزارش مشرق، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در نشست خبری امروز خود اعلام کرد: «پیش از جام جهانی با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال جلسه ای داشتیم و حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم ملی امید فوتبال انتخاب شد. البته حکم او هنوز صادر نشده و باید درباره این موضوع از مهدی تاج سوال کنید.»

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده که تاج قبل از جام جهانی در حکمی مهران فرقانی، مدیر اجرایی پیشین باشگاه صنعت نفت آبادان را به عنوان سرپرست تیم ملی امید و جانشین فراز فاطمی منصوب کرد.

به نظر می‌رسد تفاهم مسئولان کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب کاشانی، فراتر از نقش یک سرپرست معمولی باشد. مدیرعامل اسبق پرسپولیس پیش از این هم در دوره سرمربیگری محمد خاکپور به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شده بود اما در آن زمان حسین اخوت، به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی امید می‌نشست، محمد مایلی‌کهن مدیریت فنی را برعهده داشت و کاشانی امور تیم را مدیریت می‌کرد.

ظاهرا این بار هم قرار است کاشانی مانند مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو، به همان شیوه در تیم ملی امید مدیریت کند. با توجه به عضویت وی در شورای شهر تهران به نظر می‌رسد کاشانی بدون اینکه روی نیمکت تیم بنشیند، در صورت فراهم شدن شرایط، امور مدیریتی تیم مثل برگزاری اردوها، بازی‌های دوستانه و ... را برعهده خواهد گرفت و البته در این میان پس از مسجل شدن همکاری‌اش با فدراسیون، در انتخاب سرمربی هم صاحب نظر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    احتمالا دوباره سراغ افشین قطبی میرود تا این " قلب شیر " را به تیم ملی بیاورد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس