قلم دیکشنری

شیائومی به‌تازگی قلم دیکشنری Mijia را معرفی کرد که درحال‌حاضر در حال سرمایه‌گذاری جمعی است. می‌توانید از این ابزار چندمنظوره برای ترجمه متن یا فایل صوتی استفاده کنید.

به گزارش مشرق، این قلم دارای دو اسکنر، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و بیش از ۱۵ میلیون کلمه چینی و انگلیسی در واژگان خود است. این محصول از انتقال محتوای ضبط‌شده به برنامه‌های دیگر برای ویرایش، اشتراک گذاری و حتی چاپ نیز پشتیبانی می‌کند.

رونمایی شیائومی از قلم دیکشنری با قابلیت ترجمه +عکس

زوایای اسکن چندگانه این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت محصول، خط‌به‌خط یا یک پاراگراف را با موقعیت‌یاب لیزری در یک زمان ترجمه کنید. علاوه‌براین، شما می‌توانید از مترجم صوتی استفاده کنید و مکالمات ضبط‌شده را در دستگاه یا اپلیکیشن همراه به متن تبدیل کنید. قلم دیکشنری شیائومی مجهز به یک میکروفون دوگانه دورمیدان است که با الگوریتم‌های کاهش نویز هوش مصنوعی همراه شده است. این امر به ترجمه گفتار یا حتی ارائه گفتار ضبط‌شده به صورت متن کمک می‌کند.

رونمایی شیائومی از قلم دیکشنری با قابلیت ترجمه +عکس

قلم دیکشنری شیائومی از بیش از ۱۵ میلیون کلمه چینی و انگلیسی ذخیره‌شده با فناوری OCR برخوردار است که نرخ تشخیص ۹۹ درصدی را فراهم می‌کند. به‌روزرسانی OTA که در ژانویه منتشر می‌شود، به شما اجازه می‌دهد ژاپنی، کره‌ای، آلمانی و روسی را نیز ترجمه کنید. شما می‌توانید عکس ها و صداهای ضبط‌شده را روی دستگاه با حافظه ۱۶ گیگابایتی ذخیره کنید. انرژی این گجت توسط یک باتری لیتیوم یون پلیمر تامین می‌شود. متاسفانه شیائومی نشان نمی‌دهد که این باتری با هر بار شارژ چقدر دوام می‌آورد.

شیائومی پیشنهاد می‌کند که قلم هوشمند می‌تواند به عنوان یک ابزار آموزشی برای کودکان نیز مورداستفاده قرار گیرد. این ابزار به آنها برای مطالعه و حل سؤالات امتحانی کمک می‌کند. علاوه‌براین، می‌توانید هدفون را از طریق بلوتوث متصل کنید.

رونمایی شیائومی از قلم دیکشنری با قابلیت ترجمه +عکس


قیمت و موجودی قلم دیکشنری شیائومی
قلم دیکشنری Mijia شیائومی درحال‌حاضر با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۰ دلار آمریکا) دردسترس قرار داد و قرار است فروش آن از ۲۲ دسامبر آغاز شود. ابعاد این ابزار ۱۴۸.۵ x ۳۲.۵ x ۱۴.۵ میلی متر (~ ۵.۸ x ۱.۳ x ۰.۶ اینچ) است و انتظار می‌رود سفارشات این محصول نیز به زودی ارسال شوند.

منبع:سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس