بیرانوند

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: رسانه‌ها پس از جام جهانی تمام بازیکنان تیم ملی را مقابل پیشکسوتان گذاشتند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند پس از تساوی ۲ بر ۲ دربی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از جام جهانی تمام بازیکنان تیم ملی را شما رسانه‌ها در مقابل پیشکسوتان گذاشتید. اگر پیشکسوتی برای سر زدن به اموات به قبرستان می‌رفت جلویش را می‌گرفتید و می‌گفتید بازیکن تیم ملی فلان‌قدر پول گرفته است. بازیکن تیم ملی هزار تومان هم پاداش نگرفته است. حواله‌هایی که همه شما می‌گویید پاداشی بود که پس از صعود به جام جهانی به ما قولش را دادند.

وی در مورد اینکه پرداخت حواله ماشین به بازیکنان تأیید شده است، گفت: تاکنون هم یک حواله را تأیید نکردند. یک چیز را بگویم که شاید کسی نمی‌داند. برای بازی با ولز ۱۵ هزار دلار پاداش گرفتیم اما قبل از دیدار با آمریکا نفری ۷ هزار دلار که در مجموع نزدیک به ۶ میلیارد تومان بود، برای خیریه گذاشتیم. شما این چیزها را نمی‌بینید. نذر کرده بودیم تا مردم خوشحال شوند. ۶ میلیاردی که از جیب دولت نبود این پاداش برای فیفا و AFC است که به فدراسیون می‌دهد و فدراسیون هم لطف کرده آن را بین ما تقسیم کرد. بازیکنان والیبال و هندبال هم رئیس فدراسیون‌شان می‌تواند این پول‌ها را از فیفا و AFC بگیرد!

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه ملی‌پوشان والیبال و بسکتبال و ... به پرداخت حواله خودرو به بازیکنان اعتراض کرده‌اند،گفت: من هم می‌خواهم همین را بگویم. پولی که ما می‌گیریم از جیب دولت نیست آن را از خارج از کشور به ما داده‌اند. چهار سال زحمت کشیدیم تا به جام جهانی رسیدیم. فیفا و AFC پاداش به ما می‌دهند و فدراسیون هم بین بازیکنان تقسیم کرد. رئیس فدراسیون به ما لطف داشت. رئیس فدراسیون والیبال، هندبال و بسکتبال که چنین صحبت‌هایی می‌کنند خودشان از آن طرف پول بگیرند و به ملی‌پوشانی که حق‌شان است پرداخت کنند. زیرا تمام ورزشکاران این رشته حق دارند پول بگیرند.

بیرانوند اضافه کرد: هیچ وقت از دولت پول نگرفتیم. پولی که برای دیدار با ولز گرفتیم همین بود. از آن ۱۵ هزار دلار نفری ۷ هزار دلار قبل از بازی با آمریکا روی هم گذاشتیم که روی هم ۶ میلیارد تومان می‌شود اما شما هیچ وقت این موضوع را رسانه‌ای نکردید. هر جا رسیدید گفتید آیا پاداشی که بازیکنان تیم ملی گرفتند آن هم پس از باخت به آمریکا درست است؟

وی در خصوص اینکه این بحث مطرح شد بازیکنان تیم ملی پس از حواشی ایجاد شده تصمیم گرفتند حواله‌ها را بازگردانند، گفت: حواله‌ای به ما داده‌اند که آن را برگردانیم؟

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص مهدی نبی چنین اظهارنظری کرده است، عنوان کرد: همین الان مهدی نبی را پیدا کنید و بپرسید چه حواله‌ای به ما داده‌اند؟ بچه‌ها هیچ حواله‌ای نگرفته‌اند. قرار بود قبل از جام جهانی این حواله‌ها را بدهند اما باز هم دم تک‌تک بچه‌ها گرم که تاکنون صحبتی نکرده‌اند.‌ آخرین تماسی هم که با حمید سجادی داشتیم به ما گفتند موضوع حل می‌شود اما تاکنون حل نشده است. همه ما هم صبر کردیم و کسی اعتراض نکرد که چرا حواله‌ها را نمی‌دهند. خیال مردم راحت باشد که بازیکنان تیم ملی پول خوبی نگرفتند.

بیرانوند در مورد ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش یا انتخاب سرمربی جدید گفت: ما بازیکن هستیم و منتظریم اتفاق خیلی خوبی برای تیم ملی بیفتد. کی‌روش یک مربی شناخته شده است و در جام‌های جهانی قبلی دیدید چه نتایجی گرفت. اتفاقی افتاد که ما نتوانستیم در جام جهانی قطر صعود کنیم. ما بازیکن و سرباز کشور هستیم هر تصمیمی رئیس فدراسیون بگیرد به بهترین شکل خواهد بود و ما هم منتظریم اتفاق خوبی بیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    چطوری بیرو ؟ خخخخخ
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    کلا سعادت در بین ورزشکاران در ایران فقط فوتبالیستها هستند که میلیاردی میگیرند و زبان آنها هم بلنده و هم تلخه !!!!
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 1
    بیرانوند عذرخواهی کن بابت باختهای سنگین و بازی ضعیف در جام جهانی
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 1
    بیرانوند بدردنخور، اینهمه پول گرفتی اخرشم با یه خون دماغ، بازی نکردی ایشالا پولات خرج داروی تلخ خودت و زنت بشه
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 1
    بیرانوند میگی یک قرون از دولت پول نگرفته ولی نمیگه از اسم ایران استفاده کرده و رفتن ولی خائنانه بازی نکردن و اسم ایران رو بدنام کردن والا اگر کشور ایران نبود به نمایندگی از کدام قبیله می خواستی بری جام جهانی الدنگ؟
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    بیرانوند: تمام ورزشکاران این رشته حق دارند پول بگیرن" اااافرین ولی ما در این جام جهانی ورزشکاری ندیدیم مخصوصا تو یکی که با دغل میدان رو خالی کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس