افشاگری درباره ستاره‌ای که اردوی فرانسه را به‌هم ریخت

رسانه فرانسوی از شرایط ملتهب کمپ خروس‌ها در قطر پرده برداشت.

به گزارش مشرق، روزنامه فرانسوی «اکیپ» نوشته «بنجامن پاوار» مدافع تیم ملی فرانسه به این محکوم شده که پس از عدم حضور در ترکیب خروس‌ها، «جوی سمی» را در اردوی تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایجاد کرده و یک سری اظهارات «نامناسب» را درباره هم‌تیمی‌هایش پس از شکست در فینال مسابقات در برابر آرژانتین گفته است.

مدافع تیم بایرن مونیخ در بازی نخست فرانسه در جام جهانی برابر استرالیا، بازیکن ثابت تیمش بود اما در دقایق پایانی تعویض شد و دیگر نتوانست در این تورنمنت به میدان برود. «ژول کنده» مدافع تیم بارسلونا، جایگزین همیشگی او در ترکیب ۱۱ نفره شده بود.

اکیپ مدعی شده پاوارد پس از بازی اول فرانسه در قطر با استرالیا، مورد انتقاد «دیدیه دشان» سرمربی فرانسوی‌ها و همچنین بازیکنان این تیم قرار گرفته اما «هوگو لوریس» و «اولیویه ژیرو» بازیکنان باتجربه خروس‌ها از او حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت بنزما پیش از جام جهانی نوشته شده بود

«رومین مولینا» خبرنگاری فرانسوی نیز مدعی شده پاوارد مشکلات جدی را در رختکن تیم ملی فرانسه در جام جهانی ایجاد کرده و هم‌تیمی‌هایش، او را متهم به درز دادن اطلاعات خصوصی تیم به رسانه‌ها کرده‌اند.

پاوارد اما پس از مواجه‌شدن با انتقادهای سرمربی و بازیکنان فرانسه، به آن‌ها واکنش نشان داده و باعث ایجاد جو تنش‌آمیز در اردو شده است. اوضاع پرتنش در بازی فینال برابر آرژانتین به اوج خود رسید؛ جایی که دشان «کلمات نامناسبی» را بر روی نیمکت شنیده بود.

همچنین، رفتارهای پاوار در رختکن باعث دلخوری دشان و دستیارانش شده بود چراکه آن‌ها معتقد بودند به‌رغم نمایش‌های متوسط او در زمین مسابقه، آن‌ها از او حمایت کرده بودند.

هم‌تیمی‌های پاوار هم از دست او عصبانی شده بودند، چراکه معتقد بودند او به‌دلیل روابط نزدیکی که با برخی از خبرنگاران داشت، اسرار تیم را به آن‌ها منتقل می‌کرده است.

دشان پس از کنارگذاشتن او در بازی با دانمارک گفته بود: من این تصمیم را گرفتم که او را در ترکیب قرار ندهم. من وارد جزئیات نمی‌شوم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس