صدا و سیما

 با صدور حکم رئیس مرکز تولید و فنی سیما، مرتضی طاهری جایگزین احمد امیرحائری در این سمت شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ با حکم حاجی سیدرضی رئیس مرکز تولید و فنی سیما، مرتضی حسیبی طاهری قائم مقام و احمد امیرحائری مشاور رئیس مرکز تولید و فنی سیما شدند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما همچنین در احکامی دیگر سیدمهدی مؤیدی را به سمت «سرپرست اداره کل تولید» و محمدجواد حسینعلی به سمت سرپرست «مدیریت پشتیبانی تولید و فنی» مرکز تولید و فنی سیما منصوب کرد.

سیدرضی خطاب به منصوبان جدید بر هدایت، برنامه ریزی، نظارت جهت استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی و فنی با بهره گیری از نیروهای با انگیزه، متعهد و متخصص برای تعالی شکل و قاب شبکه ها و تولیدات سیما تاکید کرده است.

در این احکام همچنین از زحمات و خدمات مرادی مدیرکل سابق تولید و برهانی مدیر سابق پشتیبانی مرکز تولید و فنی قدردانی شده است.

مدیران جدید مرکز تولید و فنی سیما روز گذشته احکام خود را از دست محسن برمهانی معاون سیما دریافت و در حضور همکاران خود معارفه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    رئیس مرکز تولید و فنی سیما وروسای مراکز دیگر صدا و سیما بجنبید خیلی عقب هستید کار جهادی نیاز شدید فعلی است نفراتی که نمی توانند کار کنند برکنار کنید اگر کار جهادی نکنید زیر سئوال هستید گله رهبر معظم انقلاب از صدا و سیما عمیق بودن نفوذ و موارد دیگر را نشان می دهد بسترها نشان ازحرکت به مسیر خوب را نشان می دهد و گر نه یک زمانی می رسد خداونددر سوره یس می فرماید: الیوم نختم علی افواههم و تکلمنا ایدیهم و تشهد ارجلهم.... و آن موقع زمان سختی است بهوش بهوش بهوش باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس