فدراسیون فوتبال پرتغال با مورینیو قرار ملاقات گذاشت

آقای خاص اصلی‌ترین گزینه جانشینی فرناندو سانتوس روی نیمکت تیم ملی پرتغال شده است.

به گزارش مشرق، با پایان دوران مربیگری فرناندو سانتوس در انتهای قرارداد او به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال، اکنون فدراسیون فوتبال این کشور در نظر دارد ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید ارغوانی‌پوشان شبه‌جزیره ایبریا منصوب کند.

پرتغالی‌ها با هدایت سانتوس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کردند اما در آن مرحله با قبول شکست برابر مراکش از صعود باز ماندند. این ناکامی سبب شد که فدراسیون از تمدید قرارداد سانتوس خودداری کند و اکنون مورینیو ۵۹ ساله اصلی‌ترین گزینه جانشینی اوست. این در حالیست که آقای خاص تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه رم قرارداد دارد.

مورینیو سال‌ها پیش به تمایل خود برای هدایت تیم ملی پرتغال اعتراف کرده بود هرچند او تا الان نتوانسته از فوتبال باشگاهی و تمرینات روزمره آن دل بکند و به همین دلیل مشخص نیست که چه پاسخی به پیشنهاد مقامات فوتبال کشورش بدهد.

طبق گزارش نشریه آبولای پرتغال، یک جلسه مهم میان فرناندو گومس رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال و مورینیو مقرر شده که قرار است ۴ روز دیگر در شهر لیسبون برگزار شود. مورینیو در حال حاضر در کشور خود مشغول سپری کردن تعطیلات نیم فصل است و فدراسیون فوتبال پرتغال نیز از همین فرصت استفاده کرده تا بلکه بتواند او را برای قبول هدایت تیم ملی کشورش متقاعد کند.

مورینیو فصل گذشته با رم فاتح لیگ کنفرانس اروپا شد و به این ترتیب طلسم ناکامی‌های این باشگاه برای کسب یک قهرمانی قاره‌ای را شکست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس