دو بازیکن استقلال افت کرده بودند/ تعطیلات به ضرر بازیکنان شد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در خصوص تساوی دو بر دو سرخابی‌ها برابر هم گفت: پرسپولیس نسبت به استقلال با توجه به اتفاقاتی که برایش افتاد، تغییرات بیشتری داشت و رفتن یک مهاجم و مصدومیت مهاجم دیگر کار را برای گل محمدی مشکل کرد. اما استقلال با اینکه با تمام قوا به میدان رفت، در دقایق ابتدایی انتظارات را برآورد نکرد. و به همین دلیل بود گل اول را پذیرا شد.

فنونی زاده در مورد عملکرد دو تیم اظها ر داشت: ۲۰ دقیقه ابتدایی استقلال خوب نبود. پرسپولیس از این لحظات استفاده کرد و به گل رسید. آبی‌ها بعد از گل خوردن تازه به خودشان آمدند و توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند. با شروع نیمه دوم باز هم استقلال بود که توانست به گل برسد و طبیعی بود که برای حفظ گل عقب نشینی خواهد کرد. همین مسئله باعث شد تا پرسپولیس از اشتباهات خط دفاع و دروازه بان استقلال استفاده کرده و به گل تساوی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: خط دفاع و دروازه بان استقلال دور از انتظار ظاهر شدند. از حسینی و سیلوا انتظار بیشتری می‌رفت. هر دو تا قبل از تعطیلات جام، عملکرد خوبی داشتند اما این تعطیلات به ضرر هر دوی آنها تمام شد و نتوانستند برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند. در مجموع احتیاط در دستور کار دو تیم بود و نمی‌خواستند مقابل یکدیگر بازنده از زمین خارج شوند. البته آبی‌ها یکی دو موقعیت را به راحتی از دست دادند و اگر پیمان بابایی از خود گذشتگی می‌کرد و قائدی را که در موقعیت گل بود، می‌دید استقلالمی توانست به گل سوم دست پیدا کرده و سه امتیاز را از آن خود کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس