پورعرب

گپ و گفت جالب بهروز افخمی کارگردان فیلم عروس با ابوالفضل پورعرب بازیگر و میرشکاک از همکاران و دوستان شهید سیدمرتضی آینی درباره فیلم سینمایی عروس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    17 17
    ابوالفضل پور عرب که خواهان ازادی اغتشاشگران بی همه چیز شدی. لااقل به خون همون آوینی و امثال او که عین زالو ازشون پول دراوردی پایبند باش. یکی به نعل نکوب یکی به میخ
    • IQ ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      اونی که به شهادت رسانده نیروهای امنیتی و بسیجی رو که قطعا باید اعدام بشه کسی هم که کمک ش بوده باید اعدام یا زندانی بشه کسی هم که آسیب زده به مردم باید دیه بده زندان هم بکشه اونی هم که آسیب زده به اموال ملت باید خسارت بده جنبه عمومی جرم ش هم بکشه حالا این وسط چهار تا بچه اسیر احساسات شدن این وسط همراه این جماعت بازداشت شدن پور عرب خواستار عفو بخشش اونهاست یک مشت جوان ساده بی عقل که الان مثل چی پشیمانن از کارشون
    • IQ ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      البته قوه قضائیه کسانی که حضور غیر موثر داشتن در آشوب ها آزاد کرد رفتند خونه هاشون دیگه نیاز به توصیه آقای پور عرب نبود
    • hhhh IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      2 3
      زرت پرت نکن
    • IQ ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      قاتل های شهید عجمیان و دیگر بسیجیان جان بر کف رو زودتر اعدام کنید تا به قعر جهنم واصل بشن اینقدر زرت پرت کنم تا بترکی
    • ali IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      23:30 عزیز خدایی نکرده یک نفر احساساتی بشه و عزیزی از تورا به قتل برسونه بعد طرف نادم و پشیمان هم بشه چکار می کنی.؟؟
  • وحید IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    ابولفضل پورعرب بجای حمایت و اثر پذیرفتن از بازیگرنماهای عضو سازمان منافقین، باید از الگویی همچون شهید آوینی الهام بگیرد! سید مرتضی آوینی بجهت داشتن باطن پاک و بی آلایش،حقیقتجو بود،دقیق بمسایل نگاه کرد جنگی بین ضمیر پاک و آموخته ها و تجربیات زیسته اش در گرفت و متحول شد،سیر و سلوک کرد تا به حکمت رسید! حکمت همان بحر معرفت یا ”بحر یفعل مایشاء“ در غزل۱۸ مثنوی و مقصد نهایی هر فیلسوف و عارف واقعی است، [[گویی مرا چون می‌روی گستاخ و افزون می‌روی،،بنگر که در خون می‌روی آخر نگویی تا کجا/گفتم کز آتش‌های دل بر روی مفرش‌های دل،،مي غلط در سودای دل تا بحر یفعل ما یشا]]. آوینی بعضی مواقع از اسم مستعار ”هادی گلزار“ استفاده میکرد و بعضی اوقات از شهرت واقعی خودش! کسی که به حکمت رسید گفتار و کردارش مثل لوح و قلم در پهنه عالم تصرف میکند لذا او نمیتواند نفاق بورزد یا به ضرورت مصلحت پیشه کند و چیزی بگوید که حقیقی نیست! لذا از نام مستعار استفاده کرد. بازیگر نماهایی که توسط لیبرالهای بهایی و با پولهای دزدیده شده از بیت المال تطمیع شدند همگی در ضدیت و تقابل با حقیقت عالم موضع گرفتند،در آموزه های شیطانی یهود این افراد ”گولِم“ یا آدمکی از جنس گِل که با ترفندهای شیطانی جان گرفته و از منافع شیطان حمایت میکنند،اینها گل سرشتشان با نطفه شیطان درآمیخته است!
  • امین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    مشکل اصلی و فعلی سلبریتی ها ناشی از فساد توی صدا و سیما است که به بازیگرا و سینما کشیده شده.اگر مدیران انقلابی روی کار بیان و روی استخدام‌ها دقت کنند میشه به اصلاح امور در دراز مدت امیدوار بود.
  • کیهان IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    شهید آوینی بعدا ار حمایتش خودش صریحا بر میگرده و میگه که اشتباه کردم که از این فیلم حمایت کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس