کد خبر 1448614
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته فوت شدند

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، گفت: پیش بینی می‌شود بعد از تعطیلات سال نو میلادی، شاهد موج جدیدی از کرونا باشیم.

به گزارش مشرق، موج جدید کرونا بعد از کریسمس می‌آید سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، گفت: پیش بینی می‌شود بعد از تعطیلات سال نو میلادی، شاهد موج جدیدی از کرونا باشیم.

شهنام عرشی، در تماس تلفنی با بخش خبری شبکه خبر سیما، افزود: نزدیک به دو ماه است که هیچ گونه موج جدیدی از بیماری کرونا را در کشور نداشته ایم.

وی با اشاره به بروز موج‌هایی از سویه‌های اومیکرون در اروپا و آمریکا و جنوب شرقی آسیا، گفت: پیش بینی می‌شود بعد از تعطیلات سال نو میلادی، شاهد موج جدیدی از بیماری در کشورها و ایران باشیم.

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ادامه داد: ما نگران ورود موج جدید بیماری از اروپا به ایران هستیم و سویه‌ای که در اروپا مشاهده شده، اما هنوز وارد کشور ما نشده است.

وی با تاکید بر اینکه پاندمی کرونا نه تنها در ایران که در سایر نقاط جهان هم تمام نشده است، تصریح کرد: باید مراقبت‌های بهداشتی را تشدید کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    واکسن چی و کجا بزنیم ؟اطلاع رسانی کنیدتا شروع وشلوغ نشده!
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    عجب! تو سه ماهی که اوباش کف خیابون بودن این ویروس هوشمند خواب بود، حالا که اروم شدیه دفه به سطح هشدار میرسه! بله بله، ما گوشامون همونجوری هست که شما فکر می کنین! :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس