حادثه برای پراید در محور سرخه_آرادان/ ۴ نفر جان باختند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به سقوط از پل خودروی پراید در محور سرخه-آرادان، گفت: طی این حادثه چهار نفر در دم جان باختند.

به گزارش مشرق، محمد علی طاهری شامگاه جمعه افزود: واژگونی پراید ساعت ۱۶ امروز در محور سرخه به آرادان و در فاصله هشت کیلومتر به آرادان به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس اورژانس در لحظات نخستین پس از تماس با ۱۱۵ به محل اعزام شد، اظهار داشت: چهار نفر از سرنشینان سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند که شامل سه خانم با سن تقریبی ۳۵، ۴۵ و ۷۵ ساله همراه با یک کودک سه ساله بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومان حادثه یک مرد ۶۰ ساله و یک کودک ۱۵ ماهه بود که برای ادامه روند درمان به وسیله کارکنان اورژانس جاده‌ای آرادان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

طاهری گفت :خودروی پراید پس از برخورد به نیوجرسی به درون پل سقوط کرد و عوامل پلیس، آتش نشانی و هلال احمر نیز در امدادرسانی حضور داشتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز داشت: علت اصلی حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اعلام می‌شود.

محمد خانی تاکید کرد: عدم توجه به جلو، نداشتن هوشیاری و خستگی و خواب آلودگی مهمترین علت این سوانح رانندگی است که رعایت همین موارد می‌تواند ضمن همراه آوردن خاطره خوب سفر از این گونه حوادث تلخ نیز پیشگیری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 2
    خودرو ملی خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس