کد خبر 1448641
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
تصادف

برخورد شدید نیسان وانت حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی شهرستان سیریک منجر به مرگ راننده و سرنشین نیسان بر اثر آتش‌سوزی شد.

به گزارش مشرق، مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان هرمزگان در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در محور مواصلاتی «سیریک- میناب» بلافاصله مأموران به محل اعلامی اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودروی نیسان وانت حامل سوخت، کنترل خودرو را به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل حجم زیاد سوخت قاچاق در قسمت بار از دست داده و به سمت کامیون منحرف شده و با توجه به حجم بالای سوخت و برخورد وانت نیسان دچار حریق شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه براثر این آتش‌سوزی راننده و سرنشین نیسان در داخل خودرو فوت کردند، گفت: با همکاری عوامل آتش‌نشانی آتش خاموش و اجساد به سردخانه منتقل شد. رانندگان این خودروها برای فرار از قانون با سرعت بالا مسیرها را برای مقصدی که جز تباهی چیزی ندارد طی می‌کنند که منجر به بروز حادثه‌های تلخ و ناگواری می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: خودروهای شوتی با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و بسیاری از آنها از مسیرهای فرعی برای دورزدن پلیس در جاده‌ها استفاده کرده و لذا زمانی که در سطح جاده‌های اصلی قرار می‌گیرند، به‌دلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان، عملاً تعادل خودرو را از دست می‌دهند و فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    2 0
    به جهنم
  • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    راننده کامیون باید تشویق شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس