کد خبر 1448656
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
پاکو خمز، نقطه مقابل بردیف در تراکتور!

یک پیشکسوت فوتبال تبریز معتقد است که سرمربی جدید تراکتور بیشتر از بردیف به جوانان بها می‌دهد.

به گزارش مشرق، اصغر اعتباری، پیشکسوت فوتبال تبریز درباره پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فوتبال در حال حاضر رونق ندارد و حتی خیلی‌ها داربی را از تلویزیون هم ندیدند. با این همه، تراکتور را در آینده خیلی خوب خواهید دید. خمز یک مربی کارکشته، با شخصیت و با دانش است که از جوانان به خوبی استفاده می‌کند، برخلاف بردیف که در دوران حضورش جوانان را حذف کرده بود.

او افزود: من اگر جای زنوزی بودم، با خمز قرارداد کوتاه مدت نمی‌بستم چرا که مربی با دانش و خوبی است. تراکتور به دو، سه بازیکن خوب هم نیاز دارد. در نیم فصل باید یک مهاجم شش‌دانگ جذب شود. باید به آکادمی بها داده شود، همان کاری که فولاد در سال‌های گذشته انجام می‌داد اما با آمدن نکونام این رویه تغییر کرد.

این بازیکن سال‌های دور تراکتور با تمجید از عملکرد پیکان گفت: پیکان هم تیم خوبی است. آن‌ها تیم جوان و یک دستی هستند که موقعیت‌های زیادی مقابل تراکتور داشتند.

اعتباری در پایان درباره دیدار هفته سیزدهم تراکتور با مس کرمان توضیح داد: مس کرمان تیم خوبی شده ولی چون سال اول حضورش در لیگ برتر است، پختگی لازم را ندارد و تراکتور می‌تواند به راحتی نتیجه را به نفع خودش کند. اگر تراکتور اجازه استفاده از تماشاگر را داشت، فوق‌العاده بود. هر سال تماشاگران ۱۵، ۲۰ امتیاز به تیم می‌دهند که متاسفانه در حال حاضر نمی‌توانند بیایند که به ضرر تراکتور است.

تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر، یکشنبه ۴ دی با مس کرمان دیدار می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فوتبال تبریز نیاز به مربی پایه و زیرساختهای اصلی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس