کد خبر 1448685
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
پشت پرده اولتیماتوم لوکادیا به پرسپولیس/ پای پیشنهاد چند میلیون یورویی باشگاه عربستانی در میان است؟

شاید مدیران پرسپولیس در این روزها با طرح شکایت به فیفا بخواهند از فشار انتقادات بکاهند اما به طور حتم لوکادیا که یک بازیکن حرفه‌ای است و با بررسی تمامی جوانب اقدام به فسخ قراردادش کرده است.

به گزارش مشرق، مشخص نیست مدیران باشگاه پرسپولیس چه بندهایی در قرارداد یورگن لوکادیا گنجانده‌اند که این بازیکن به راحتی می‌تواند قراردادادش را با قرمزپوشان در میانه فصل فسخ کرده و به راحتی آب خوردن با ارسال نامه‌ای اعلام کند دیگر حاضر نیست به ایران برگردد!

یورگن لوکادیا بازیکنی که با سر و صدای زیاد و شو تبلیغاتی مدیران باشگاه به ایران آمد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل و درست ۴۸ ساعت پیش از برگزاری دربی بزرگ پایتخت در تمرین پرسپولیس آفتابی نمی‌شود و ایران را ترک می‌کند؛ اگرچه باشگاه همان روز به صورت رسمی اعلام کرد این بازیکن مرخصی ۴۸ ساعته گرفته و برای بیماری فرزندش به هلند سفر کرده اما با توجه به سابقه‌ای که این باشگاه در جذب بازیکنان خارجی داشته مشخص بود دیگر بازگشتی در کار نیست.

بیشتر بخوانید:

راه حل حقوقی برای رفع مشکل لوکادیا با پرسپولیس

اینکه چرا چنین اتفاقی افتاده است پرسش بزرگی است که رضا درویش و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس باید به آن پاسخ دهند؛ اما باشگاهی که با سهام هواداران شما بخوانید بیت‌المال اداره می‌شود چرا نباید به فکر هدر دادن پول بیت‌المال باشد؟ چطور می‌شود باشگاهی که میلیون‌ها هوادار داشته و عنوان پرهوادارترین تیم قاره کهن را یدک می‌کشد از عقد قرارداد قانونی و محکم با بازیکن خارجی عاجز است و چطور می‌شود لوکادیا که امید هواداران این تیم برای گلزنی در خط حمله بود با چند خط نامه به قرارداد با باشگاهی که پر از مدیران پر مدعای کاربلد است پایان داده و هیچ کاری هم نمی‌توان انجام داد؟

شاید اگر روزی که استوکس قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد محمد‍‌حسن انصاری‌فر به میز محاکمه کشیده و بابت این فاجعه محکوم می‌شد امرور شاهد این اتفاق در فوتبال ایران نبودیم. شاید مدیران پرسپولیس در این روزها با طرح شکایت به فیفا بخواهند از فشار انتقادات بکاهند اما به طور حتم لوکادیا که یک بازیکن حرفه‌ای است با بررسی تمامی جوانب اقدام به فسخ قراردادش کرده است وگرنه خودش به خوبی می‌داند در دنیای حرفه‌ای تاوان فسخ یک‌طرفه با باشگاه چه جریمه سنگینی از سوی فیفا به همراه خواهد داشت.

حمید درخشان کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس با انتقاد از مدیران پرسپولیس بابت فسخ قرارداد لوکادیا اظهار داشت: به طور حتم جدایی لوکادیا برای پرسپولیس تبعات منفی به همراه خواهد داشت و باعث خواهد شد قدرت تهاجمی پرسپولیس با افت فاحشی روبرو شود.

وی افزود: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد و در دنیا به ندرت اتفاق می‌افتد؛ بازیکنی در میانه‌های فصل به صورت یک‌طرفه قراردادش را با باشگاهش لغو کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید با بازیکنان خارجی قرارداد به گونه‌ای امضا شود که نتواند هر زمانی که دلش خواست برود، متاسفانه برای چندمین بار است که پرسپولس با این شرایط روبرو می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس