کد خبر 1448741
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
نقطه قوت پرسپولیس، نقطه ضعفش شد/ عملکرد ضعیف حسینی و بیرانوند

مدافع پیشین استقلال معتقد است ساپینتو توانست نقطه قوت پرسپولیس را تبدیل به نقطه ضعفش کند.

به گزارش مشرق، حسن اشجاری، مدافع پیشین استقلال و تیم ملی درباره کیفیت فنی داربی ۹۹ و عملکرد استقلال در این دیدار که با تساوی ۲ بر ۲ پایان پیدا کرد، گفت: بازی خوبی نبود. با وجود پرگل بودن، حساسیت داربی با توجه به آلودگی هوا و این که آیا برگزار شود یا نشود، این دیدار را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود و باعث شد آن حساسیتی را که باید، نداشته باشد.

او ادامه داد: هم‌چنین بدون تماشاگر بودن بازی مزید بر علت شد که داربی آن طور که می‌خواهیم،از آب در نیاید و حتی دیدن ۴ گل نیز بسیاری از هواداران داخل خانه را به وجد نیاورد. البته از نظر فنی، من استقلال را بهتر دیدم و به نظرم بازیکنان این تیم از نظر ذهنی هم آماده‌تر از پرسپولیس بودند. بعد از خوردن گل نخست، استقلال خیلی زود توانست به بازی برگردد و روند خوب خودش را نیز حفظ کرد. در نیمه دوم هم کار را بهتر از پرسپولیس آغاز کرد و روی برنامه به گل رسیدند. آن‌ها از منطقه‌ای توانستند به پرسپولیس ضربه بزنند که نقطه قوت حریف بود و این نشان می‌داد که ساپینتو روی این موضوع کار کرده است.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی چگونه مرد اول دربی شد؟

اشجاری درباره تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در این دیدار عنوان کرد: به نظرم هم مطهری و هم سلمانی عالی بودند. جعفر سلمانی بارها از سمت چپ استقلال و راست پرسپولیس نفوذ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر که مدافع جلو رونده پرسپولیسی‌هاست را آزار داد. ساپینتو از نفوذهای اسماعیلی‌فر آگاه بود و سعی کرد با استفاده از توپ‌های پشت این مدافع به پرسپولیس ضربه بزند که در این راه موفق هم ظاهر شد.

وی درباره نمایش ضعیف دروازه‌بانان دو تیم گفت: حسینی ۲ خروج اشتباه داشت که همین سبب از دست رفتن پیروزی شد. هنوز هم نمی‌دانم چرا باید روی گل دوم از دروازه خارج می‌شد وقتی مدافع با بازیکن حریف یارگیری کرده است. به نظرم حسینی خیلی آماده نبود و همین کار دست استقلال داد. فکر می‌کنم بیرانوند نیز هنوز تحت الشعاع مصدومیت بینی‌اش است و همین موجب شد تا خیلی خوب نتواند روی گل‌های استقلال واکنش نشان دهد. در کل داربی خوبی نبود و راضی‌کننده نبود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    1 1
    نقطه قوت پرسپولیس فقط آقا مهدی تاج و بابا حمیدشان هست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس