دستگیری موادفروشان بوستان‌های جنگلی شرق پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد و گفت: متهمان در بوستان‌های جنگلی شرق تهران به توزیع مواد مخدر می‌پرداختند.

به گزارش مشرق، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از سوداگران مرگ در شرق تهران به‌ویژه در بوستان‌های جنگلی در این منطقه، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان با حضور در پارک جنگلی "لویزان" و منطقه "شیان" مواد مخدر شیشه و هروئین در بین معتادان توزیع می‌کنند که این امر باعث سلب آسایش برای ساکنین و اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای شهروندان شده است.

این مقام انتظامی اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های نامحسوس میدانی به دست آوردند سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

وی به دستگیری سه متهم و کشف مقادیر متنابهی هروئین، شیشه و تعدادی آلات و ادوات استعمال و فروش مواد مخدر از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: متهمان هنگام دستگیری با سنگ‌پرانی سعی می‌کردند از محل متواری شوند که فرار آنان نافرجام ماند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر سه متهم یه مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس