کد خبر 1449035
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
قدم مثبت تاج برای تغییر در مدیریت فوتبال/ رابطه رسانه ملی و فدراسیون تنظیم می‌شود؟

عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال بابت نتایج تیم ملی فوتبال و نوع رفتار با مجری جوان شبکه ورزش سیما را می‌توان قدمی مثبت و رو به جلو دانست.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را چه دوست داشته باشید چه جزو منتقدان شیوه مدیریتش باشید حتما می‌دانید در فوتبال در همه رده‌های مدیریتی حضور داشته است. قطعا او نیز مثل هر مدیر دیگری در ورزش کشور اشتباهاتی داشته و دارد. شاید یکی از آخرین اشتباه‌های تاج عصبانیتش در مواجه با سوالات مجریان برنامه جام ۲۲ شبکه ورزش سیما بود. تاج در واکنش به سوال جواد خیابانی در مورد اینکه پرونده ویلموتس کجاست؟ گفت: در جیب من است! همین جواب و البته نوع صحبت هایش با دیگر مجری برنامه، بهانه‌ای ناب شد تا رسانه ها او را زیر تیغ تیز انتقادات ببرند و به تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال بی‌محابا حمله کنند.

بیشتر بخوانید:

شاید نباید یکباره می‌گفتم پرونده ویلموتس جیب من است/ بابت نتایج تیم ملی و از مجری جوان عذرخواهی می‌کنم

تاج در آن برنامه چهره‌ای جدید از خود نشان داد. چهره مدیری خسته و کلافه از سوالاتی که شاید قرار نبود از او پرسیده شود! با این حال تلاش می‌کرد با گفتاری هجومی، خودش را از گوشه رینگ نجات بدهد و به همین دلیل هم به رسول مجیدی مجری جوان و بی‌حاشیه شبکه ورزش هم حمله کرد تا خیلی‌ها این گفتار را در شان رئیس فدراسیون فوتبال ندانند.

قدم مثبت تاج برای تغییر در مدیریت فوتبال

در نهایت مهدی تاج همانطور که خودش در سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «در جلسه‌ای که با مسئولین محترم داشته است، ارتباطات میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شده است.» این خبر خوبی برای فوتبال در این روزهای پرتلاطم است.

با این حال، اگر مسئول یا مدیری اشتباه می‌کند می بایست شهامت عذرخواهی و اعتراف به اشتباهش را داشته باشد. عذرخواهی تاج بابت نتایج تیم ملی و مجری شبکه ورزش هم می تواند گامی مثبت و رو به جلو در جهت تغییر به شمار آید و امیدواریم که در ادامه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مهدی تاج پیش از این هم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفته بود که از اهالی رسانه که قبلا با آنها مشکل و مساله‌ای داشته و یا از آنها شکایت کرده؛ عذرخواهی می‌کند. حالا هم بعد از اینکه پذیرفت رفتاری اشتباه در قبال مجریان رسانه ملی داشته عذرخواهی کرد و در ادامه هم قول جبران نتایج جام جهانی را در جام ملت‌های آسیا داد.

اینکه وقتی مدیری متوجه می‌شود راه را اشتباه رفته خیلی شفاف و بدون پرده پوشی عذرخواهی کند را می‌توان نیمی از جبران اشتباه دانست.

با این حال در ابتدا باید دید که در ادامه راه رابطه رسانه ملی و فدراسیون فوتبال تنظیم می‌شود و همچنین رسانه‌ها نیز باید در این شرایط تلنگری به خود بزنند و بیش از گذشته بر ایجاد وحدت ملی و نشاط اجتماعی تاکید کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    5 1
    تاج استعفابدهدکی روش به جهنم برودمربی داخلی رییس فوتبالی بایید
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    4 0
    تاج اخراج باید گردد
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    3 0
    تاج نمونه مدیران مغرور بیسواد مدعی و پر افاده و ناکارامد لابی من درایران هست
  • ... IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    2 0
    قدم مثبتش زمانی هست که موقع رفتن از فوتبال باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس