آرژانتین

کاربران آرژانتینی فضای مجازی به کارزار فرانسوی‌ها جهت جمع‌آوری امضا برای تکرار دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین آلبی‌سلسته و آبی‌ها، واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، فرانسوی‌ها هنوز بابت نتیجه دیدار فینال جام جهانی قطر ناراحت هستند؛ دیداری که در پایان ضربات حساس پنالتی به سود یاران لیونل مسی به اتمام رسید. در بحبوحه این نارضایتی، کارزاری برای جمع‌آوری امضا در فضای مجازی به‌راه افتاده تا دیدار فینال دوباره برگزار شود!

این کارزار تاکنون بیش از ۲۰۰هزار امضا جمع کرده و فرانسوی‌ها نسبت به نحوه قضاوت بازی به شدت خشمگین هستند.

واکنش آرژانتینی‌ها

خیلی طول نکشید که کاربران آرژانتینی و دنبال‌کنندگان حساب کاربری تیم ملی این کشور در فضای مجازی، واکنش نشان دهند. والنتین گومز، دارنده یک حساب کاربری توییتر آغازکننده پاسخ هواداران متعصب آرژانتین به کارزار فرانسوی‌ها بود.

گومز درباره این کارزار نوشت: اگر فرانسوی‌ها در حال جمع‌آوری امضا برای برگزاری مجدد فینال هستند، پیشنهاد می‌کنم که ما از فرصت پیش‌آمده که آرژانتینی‌ها را متحد کرده، استفاده و برای آنکه فرانسوی‌ها «دست از گریه کردن بردارند» امضا جمع کنیم و در کارزار جمع‌آوری امضا برای جام جهانی هم برنده شویم!

کارزار آرژانتینی‌ها ظرف تنها چند ساعت بیش از ۳۰ هزار امضا جمع کرد و شبکه‌های مجازی با کامنت‌ها و اظهارنظرهایی پر شد که همگی بر این باورند، آرژانتین مستحق قهرمانی بوده است.

در یکی از این اظهارنظرات می‌خوانیم: از زمانی که آنها را در فینال جام جهانی بردیم، فرانسوی‌ها شروع به اشک ریختن کرده‌ و نمی‌پذیرند که آرژانتین قهرمان جهان است. اگر (کیلین) امباپه نبود، آنها حتی به ضربات پنالتی نمی‌رسیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید رضا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    3 0
    درسته مسی اعجوبه فوتبال فرانسه استعماری رو به زانو دراورد
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    من دوست داشتم تیم سیاهپوست فرانسه دوباره برنده فینال بشه.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فرانسوی ها باید خوشحال باشند که داور با آنها مهربان بود ودوپناتی برای آنها گرفت
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فرانسویهای پر رو فکر میکنن همه کشورها باید مستعمره شون باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس