انتقاد کاپلو از حرکت شرم آور رونالدو/ مسی مثل پله و مارادونا است

سرمربی سابق ایتالیایی از ستارگان پرتغال و آرژانتین به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، فابیو کاپلو سرمربی پیشین تیم‌های ملی انگلیس و روسیه در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا، درمورد تاکتیک تیم‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: من درباره سیستم‌ها حرف زیادی شنیده‌ام اما همه از یک سیستم استفاده می‌کنند، ۹-۱. این سیستم به تیم‌ها کمک می‌کند تا به‌عنوان یک واحد دفاع و با تعداد زیادی از بازیکنان هم حمله کنند. اختراع سیستم جدید، بی‌فایده است. فوتبال مالکانه، مرگ فوتبال است.

کاپلو با تمجید از عملکرد سفیان امراباط هافبک تیم ملی مراکش و باشگاه فیورنتینا در جام جهانی، او را با هافبک جنگنده سابق میلان مقایسه کرد و اظهار داشت: از نظر سرسختی و کیفیت توپ‌گیری از حریف، او شبیه به گتوزو ولی با کیفیت بهتر است.

سرمربی پیشن تیم‌های رم، میلان و یوونتوس درباره اینکه آیا مسی هم‌ سطح مارادوناست، عنوان کرد: از نظر من او حتی قبل از جام جهانی هم با مارادونا در یک سطح بود. پله، مارادونا و مسی کارهایی انجام داده‌اند که دیگران حتی نمی‌توانند آن‌ها را تصور کنند.

کاپلو همچنین شادی‌ روبرتو مارتینز آرژانتینی پس از کسب جایزه بهترین دروازه‌بان جام جهانی را احمقانه توصیف کرد و درباره رونالدو هم گفت: کاری که رونالدو با خودش و سابقه‌اش کرد، شرم‌آور بود. به‌عنوان بازیکن، نمی‌توان او را زیرسوال برد اما او متکبر بود. او به دنبال تیم می‌گردد اما کسی به او اعتماد ندارد. رونالدو به یک سربار تبدیل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    برو گم شو کاپلو خرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس