کد خبر 1449300
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
ترکیه شمال حلب را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داد

مقامات ژاپن می‌گویند، بارش سنگین برف که از روز هفدهم دسامبر تا امروز بیست‌وپنجم دسامبر ادامه داشته، منجر به کشته شدن ۱۴ نفر، مجروح شدن بیش از ۸۰ نفر و قطع برق ۲۰ هزار خانوار در مناطق مختلف این کشور شد

به گزارش مشرق از ژاپن تایمز، براساس اعلام آژانس هواشناسی ژاپن، در منطقه یاماگاتا تا ساعت ۱۳ امروز به وقت محلی، ۱۶۹ سانتی‌متر برف باریده است. همزمان این آژانس در خصوص امواج بلند دریا در شمال این کشور و شرق دریای ژاپن هشدار داده است.

آژانس آتش و مدیریت بلایای طبیعی ژاپن هم اعلام کرده است که تا صبح امروز، بیش از ۳۰ نفر به دلیل بارش سنگین برف به شدت مجروح و ۵۰ نفر دیگر هم آسیب جزیی دیده‌اند.

شرکت برق منطقه‌ای هوکایدو در شمال این کشور هم در بیانیه‌ای تصریح کرد که بارش برف منجر به قطع برق ۲۰ هزار خانوار شده است. قرار است تا بعدازظهر امروز برق این منطقه بار دیگر وصل شود. برق ۲۶ هزار خانوار دیگر نیز در این منطقه به دلیل بارش سنگین برف در بعدازظهر روز جمعه قطع شده بود.

به گزارش شبکه خبری ان. اچ. کی ژاپن هم حرکت قطار و هواپیماها نیز در شمال این کشور به دلیل بارش برف در این کشور مختل شده و در مناطق مرکزی و غربی هم، ترافیک شدید به وجود آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس