.

شبکه‌های معاند فارسی زبان که موج کشته سازی را در حوادث اخیر کشور به راه انداختند، این بار دست روی فوت یک خانم گلستانی گذاشتند.

به گزارش مشرق، رسانه های معاند که در حوادث اخیر کشور بر روی کشته سازی تمرکز کرده اند، این بار بر روی فوت خانم «سیده‌نیلوفر حسینی» دست گذاشته‌اند.

خانم حسینی ۲۵ ساله که به علت بیماری قلبی در بیمارستان تهران فوت کرده، اخیراً توسط رسانه‌های معاند در ردیف جانباختگان حوادث اخیر کشور قرار گرفته است.

وی به اذعان خواهرش یک هفته پیش در تهران بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت که متأسفانه به دلیل شرایط جسمانی فوت کرد.

معاون اجتماعی انتظامی گلستان گفت: این خانم اهل کردکوی به دلیل بیماری در تهران تحت مداوا قرار گرفت که حدود یک هفته پیش فوت کرد.

سرهنگ علیرضا نصیری افزود: خانواده خانم حسینی، ولایی، انقلابی، موجه و دوستدار نظام بوده و دشمنان با توجه به خانم بودن وی خواستند از این مسئله سوءاستفاده کنند.

وی بیان کرد: مردم باید هوشیار بوده و اخبار را از مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند زیرا شگرد و روش دشمنان ادامه خواهد داشت.

نصیری ادامه داد: رسانه‌های غربی شگردهای زیادی را در پیش گرفته‌اند که کشته سازی یکی از آنها است؛ آنها هم اکنون بر روی مسائل اقتصادی و ایجاد جو روانی در بازار و معیشت مردم دست گذاشته‌اند که باید مردم فریب آنها را نخورند.

وی عنوان کرد: پیش از این هم نوید بادپا، آیدا رستمی و مهدی کابلی در کشته سازی دشمن قرار گرفته و این ترفند آنها دیگر نخ نما شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اینا اسامی فوت شده های ایران را از کجا بدست میارن . سرچشمه را پیدا کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس