کد خبر 1449466
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
پرستار

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن اشاره به اینکه این وزارتخانه نیازمند حداقل ۱۰۰ هزار نیروی انسانی جدید است، گفت: در تلاش هستیم بازگشت به کار نیروهای طرحی دوران کرونا را محقق کنیم.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی ضمن یادآوری ایثار، ازخودگذشتگی و مجاهدت‌های همه کارکنان نظام سلامت در طول مواجهه با همه‌گیری کرونا به‌عنوان برگ درخشانی در تاریخ این مرزوبوم، عنوان کرد: در تلاش هستیم با حمایت‌های مجلس شورای اسلامی بازگشت به کار نیروهای طرحی دوران کرونا را محقق کنیم تا بخشی از کمبود نیرو در وزارت بهداشت جبران شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این مطلب پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح‌شده و آماده افتتاح تا پایان سال را نیازمند به‌کارگیری نیروی جدید مطرح کرد و گفت: اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی از سویی و بازنشسته شدن سالانه کارکنان از سوی دیگر، وزارت بهداشت را نیازمند حداقل ۱۰۰ هزار نیروی انسانی جدید کرده است.

معاون وزیر بهداشت عدالت محوری و تحقق شعار عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی به‌خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار را مستلزم صدور مجوز استخدامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز وزارت بهداشت دانست تا با توزیع عادلانه نیرو، سبد خدمات سلامت در اقصی نقاط کشور در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی ضمن اشاره به‌ ضرورت انعکاس خدمات و حماسه‌های پرستاران، کادر بهداشت و سلامت در دوران شیوع کرونا برای نسل‌های کنونی و آینده، خاطرنشان کرد: با ایجاد انگیزه و شوق خدمت در مدافعان سلامت باعث می‌شویم نظام سلامت به‌سوی تعالی و ارتقا بهره‌وری حرکت کند و کیفیت خدمات سلامت افزایش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه افزود: با توجه به اهداف وزارت بهداشت برای افزایش روزافزون کیفیت خدمات و ارتقای بهره‌وری و همچنین انتظارات مردم از خدمات بهداشتی درمانی، تأمین نیروی انسانی و جبران کسری‌ها و کمبودها در سال آینده بسیار ضروری است که در این مسیر نیازمند حمایت بیش‌ازپیش و نگاه ویژه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی در پایان یادآوری کرد: در صورتی که مجوز استخدام نیرو به وزارت بهداشت ارائه نشود، پروژه‌های متعددی که در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش با اولویت مناطق محروم تا پایان سال تکمیل می‌شوند، قابل‌راه‌اندازی و ارائه خدمت به مردم نخواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس