کد خبر 1449806
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
جانشین بنزما در فرانسه کیست؟

دستیار "دیدیه دشان" با اشاره به مصدومیت کریم بنزما در جام جهانی فرانسه نوشت: بعد از تایید مصدومیت این ستاره، وی اردوی تیم ملی را به قصد مادرید ترک کرد.

به گزارش مشرق، خروج کریم بنزما از اردوی تیم ملی فرانسه یکی از مهمترین اخباری بود که شاگردان دشان را تحت تاثیر قرار داد. برخی اختلاف وی را با سرمربی تیم و برخی دیگر مصدومیت را دلیل این غیبت ستاره مسلمان تیم ملی فرانسه در جام جهانی می‌دانند. با وجود اتمام جام جهانی هنوز اختلاف‌نظرهایی درباره تصمیم کریم بنزما وجود دارد.

روزنامه البیان در گزارشی با اشاره غیبت کریم بنزما در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال نوشت: یادداشت های روزنامه دستیار دیدیه دشان راز غیبت کریم بنزما را در جام جهانی قطر فاش کرده است.

استفان دستیار دشان در یادداشت‌های روزانه خود آورده است: متاسفانه کریم بنزما در تمرینات آسیب دید و تمام آزمایش‌ها بر روی وی انجام شد. بعد از تایید پزشکان مشخص شد که وی از ناحیه ران دچار آسیب شده و این بازیکن روز بعد نیز اردو تیم ملی را به مقصد پاریس ترک کرد.

دستیار دشان در ادامه نوشته است: ما برای او بسیار متاسفیم، زیرا جام جهانی یک هدف بزرگ برای بنزما بود. با توجه به توانایی‌های بنزما،مصدومیت این بازیکن ضربه محکمی به تیم ملی فرانسه است، اما ما چاره دیگری نداریم. باید مثبت برخورد کرد تا در اهدافمان موفق باشیم.

تیم ملی فوتبال فرانسه با شکست مقابل آرژانتین نتوانست از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی فوتبال دفاع کند.

بنزما نیز چند روز قبل از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس