توضیحات سردار باقرزاده در خصوص نحوه تشخیص پیکر مطهر شهدا از اجساد بعثی+فیلم

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح: میثاق با شهدا ترجمان دیگری از وفاق اجتماعی بر اصل موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش مشرق، سردار باقرزاده روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ فاطمیون در شهر کرمان که برای تشییع پیکر شهدای گمنام برگزار شده بود با بیان اینکه ۴۰۰ شهید گمنام دوران در سطح کشور در حال تشییع است افزود: مردمی که با شهدا پیمان مؤکد می بندند از جنس شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در این مراسم نشان دهنده این است که با این شهیدان میثاقی دوباره بستند گفت: نمی‌شود بگویند شهیدان را دوست داریم و مکتب، خط و اهداف شهدا را دوست نداریم.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این مردم در شکل گیری، تداوم و بقای انقلاب شرکت داشتند ادامه داد: هنگامی که اندیشه حق انقلاب اسلامی از زبان امام ما جاری شد مردم در اظهار اندیشه، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با امام همراه شدند و در تدوام آن این اندیشه را در جنگ تحمیلی تثبیت کردند که نظام اسلامی مستقر شد و اکنون در تدوام این اندیشه به حمایت از این اندیشه برخاستند.

وی با اشاره به اینکه امروز روز حسین بن علی(ع) است گفت: این میثاق با شهدا ترجمانی از پیوند اجتماعی است یعنی در همه عرصه های مختلف با هم هستیم و نشانه ای از ثبات اجتماعی به عنوان نمادی از اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است؛ این حرف مردم در سراسر کشور است.

فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مشایعت مردم در کنار تابوت شهدا این پیام به دشمنان ماست که بدانند نظام اسلامی در امر امنیت ملی با کسی شوخی ندارد، همانطور که شهدا شوخی نداشتند؛ این مردان خدا به میدان نبرد شتافتند و صداقت خود را ثابت کردند.

سردار باقرزاده بیان کرد: در جنگ حقیقت ها و میزان صداقت ها مشخص می شود و در میدان جنگ و در این فتنه ها و اغتشاشات بار دیگر دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهارداشت: امروز حضور پرشور مردم در کنار پیکرهای مطهر شهدا نشانه ای از استمرار راه نورانی حاج قاسم عزیز است؛ سردار دل ها در همه عمر خود به دنبال این بود که برای جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت و محبوبیت کند و دشمن قدرت و محبوبیت این نظام را نشانه گرفته است.

سردار باقرزاده با بیان اینکه مساله جمهوری اسلامی ایران مساله صرفا قدرت نرم و سخت نیست گفت: منکر این نیستیم که برخی کشورها هم بخش هایی از قدرت نرم را در اختیار دارند اما جمهوری اسلامی قدرتی دارد که دشمنان ما ندارند و آن قدرت الهام‌بخشی است که از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی نشأت گرفته شده است.

وی با نقل سه خاطره از تشییع شهدای گمنام نسبت به مقام شفاعت ایشان و هشدار درباره تشکیک در حقانیت این شهدا مطالبی عنوان کرد و گفت: یک تا ۲۵ شاخص وجود دارد که گواه ملیت ایرانی شهدای گمنام است.

سردار باقر زاده افزود: اگر کسی به مکتب، امام و آرمان های شهید توهین کند نمی دانم خداوند با او چگونه تا می کند.

پیکر مطهر ۶ شهید گمنام امروز همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) از چهارراه سمیه تا چهارراه ولیعصر(عج) بر روی دستان مردم شهید پرور شهر کرمان تشییع شد.

همچنین پیکر پنج شهید دیگر امروز در شهرستان های جیرفت، سیرجان، رفسنجان، بم و نَرماشیر برای خاکسپاری در این مناطق تشییع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس