کد خبر 1449953
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
فوتبال

فدراسیون فوتبال ترکیه یک باخت در کارنامه گُزتپه و آلتای اسپور به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آلتای اسپور یک ماه قبل در مسابقه هفته پانزدهم لیگ دسته اول ترکیه، در حالی که محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در اختیار داشت، در ورزشگاه گورسل آکسل به مصاف گُزتپه رفت که بخاطر رقابت نزدیک این تیم در میانه جدول و تقابل‌های گذشته، حساسیت خاصی داشت.

این مسابقه در حالی که با تساوی بدون گل در جریان بود، در دقیقه ۲۴ بخاطر یک اتفاق عجیب در جایگاه تماشاگران متوقف شد و پس از آن هم شرایط ورزشگاه طوری رقم خورد که داور تصمیم به لغو این بازی بگیرد و گزارش را به فدراسیون فوتبال ترکیه ارائه کند.

پرتاب مواد آتش‌زا سنگین از سمت تماشاگران آلتای اسپور به جایگاه هواداران گُزتپه که منجر به مصدومیت شدید سه طرفدار این تیم شد، کاری کرد تا بازی متوقف شود و این تماشاگران آسیب‌دیده به بیمارستان منتقل شوند.

اما در همین حین، یک تماشاگر گُزتپه نیز به زمین پرید و با برداشتن میله پرچم کرنر، آن را به سر دروازه‌بان آلتای اسپور کوبید تا این جنجال‌های ادامه‌دار که تا بیرون از ورزشگاه گورسل آکسل هم کشیده شد، بازی را به طور کامل متوقف کند.

فدراسیون فوتبال ترکیه در واکنش به این حواشی، رای به تکرار این بازی نداد و در یک تصمیم جنجالی هر دو تیم آلتای اسپور و گُزتپه را بازنده این مسابقه اعلام کرد!

با این شرایط، یاران نادری در حال حاضر با هفت شکست در کارنامه این فصل طی ۱۸ مسابقه لیگ یک ترکیه، ۲۱ امتیازی هستند و با سه امتیاز کمتر نسبت به گُزتپه، در جایگاه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس