کد خبر 1450053
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
عکس| تصمیم ویژه دانشگاه قطر در مورد لیونل مسی/ اتاق B201 جاودانه شد

دانشگاه قطر تصمیم دارد اتاق لیونل مسی در محل اقامتش در طول جام‌جهانی ۲۰۲۲ را تبدیل به یک موزه کوچک کند.

به گزارش مشرق، قرار است اتاق لیونل مسی در محل اقامت تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تبدیل به موزه شود.

کاپیتان ۳۵ ساله تیم ملی آرژانتین در خاورمیانه همراه تیم ملی کشورش به سومین عنوان قهرمانی در جام‌جهانی رسید که اولین قهرمانی‌شان از سال ۱۹۸۶ به بعد بود. علاوه بر این جام، مسی به دلیل نمایش‌های هیجان‌انگیزش به افتخار بهترین بازیکن تورنمنت هم دست پیدا کرد. او در ۷ بازی‌اش در این رقابت‌ها ۷ گل زد و ۳ پاس‌گل داد تا بهترین رکوردش در جام‌جهانی را به ثبت برساند.

اکنون تورنمنت نمادین مسی قرار است از طریق افتتاح اتاق هتل او برای عموم، در قطر جاودانه شود. بنا بر ادعای «اشرف بن‌عیاد» روزنامه‌نگار قرار است دانشگاه قطر اتاق او را تبدیل به یک موزه کوچک کند. این کار به هواداران بینشی در مورد نحوه گذراندن زمان استراحت مسی در بین بازی‌ها در طول این دوره افسانه‌ای‌اش تا بالا بردن جام قهرمانی در جام‌جهانی می‌دهد.

او اولین بازیکن تاریخ شد که در مرحله گروهی، مرحله یک‌هشتم نهایی، مرحله یک‌چهارم نهایی، مرحله نیمه‌نهایی و فینال جام‌جهانی گلزنی می‌کند. عملکرد او در فینال هم در تاریخ ثبت شد، جایی که ۲ مرتبه در فینال گلزنی کرد اما هت‌تریک کیلیان امباپه در ۱۲۰ دقیقه باعث شد تا بازی به ضربات‌پنالتی بکشد. مسی و امباپه هردو اولین ضربات تیم‌شان را تبدیل به گل کردند، اما سیو ضربه کینگزلی کومن توسط امیلیانو مارتینس و پس از آن هدر رفتن ضربه اورلین شوامنی باعث شد تا آرژانتین در این ضربات ۴-۲ پیروز شود.

مسی بعد از قهرمانی در جام‌جهانی آرام گرفته و گفته می‌شود به صورت شفاهی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن هم به توافق رسیده است.

اتاق لیونل مسی در جام‌جهانی 2022 قطر

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج علی NL ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    قطری ها هم که بلد نیستن
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    مثلا که چی بشه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس