کد خبر 1450061
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
سقوط سمند به دره‌ در گلستان یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ از کشته شدن یک نفر و مصدومیت دو نفر در پی سقوط خودرو به دره در جاده شاهرود به رامیان خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۵:۲۵ عصر سه شنبه ۶ دی از طریق اورژانس ۱۱۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: این حادثه بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی سواری سمند و سقوط به دره در مسیر شاهرود به رامیان در جاده روستای رضی رخ داد.

غریب‌آبادی خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به این حادثه سه تیم شامل ۹ نفر به همراه یک دستگاه آمبولانس و ۲ خودرو کمک‌دار سبک از هلال احمر آزادشهر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و یک نفر در محل وقوع حادثه جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: جان باخته که مردی ۴۵ ساله بود توسط تیم جمعیت و همکاری افراد حاضر در صحنه حادثه رهاسازی و از عمق دره ۱۰۰ متری به سطح انتقال و تحویل عوامل مربوطه شد.

غریب‌آبادی افزود: یک مصدوم توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل و مصدوم دیگر که مردی ۴۵ ساله بوده به دلیل مولتی تروما توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس