استاندار جدید خوزستان انتخاب شد

سخنگوی دولت گفت: امروز به پیشنهاد وزیر کشور ضمن تشکر از اقدامات استاندار سابق خوزستان، «محراب» به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب شد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی هستیم و یک بار دیگر این فرمان امام (ره) نشان داد هر جا مردم به میدان آمدند، همیشه تحول گرا بودند و نهضتی در حوزه سواد آموزی با ورود مردم اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: در آستانه سالروز ۹ دی هستیم و آن را گرامی می‌داریم. روز گذشته شاهد تشییع شهدای گمنام بودیم و همه اینها نشانگر آن است که مردم بصیر و در صحنه جایی که نیاز به حضورشان است، در صحنه حضور دارند و این ویژگی مردم تکلیف دولتمردان را بیشتر می‌کند.

سخنگوی دولت افزود: امروز به پیشنهاد وزیر کشور ضمن تشکر از اقدامات استاندار سابق خوزستان، محراب به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب شد. وی مشغول قرارگاه تنظیم بازار دولت در سال جاری بود و همکاری تنگاتنگی با مدیران اجرایی دولت و استانداران دارد. وی واجد شرایط و صلاحیت‌های ملی و استانی است و امید می‌رود با حضور وی بیش از گذشته و با سرعت بیشتر شاهد تحول در استان خوزستان باشیم.

وی در رابطه با مصوبات هیئت وزیران، گفت: دولت با اصلاح اساسنامه صندوق ملی مسکن موافقت کرد تا ایرادات شورای نگهبان مرتفع شود تا هر چه سریع‌تر کار نهضت ملی مسکن را در دولت پیش ببریم. همچنین دولت با افزایش اندوخته بانک مرکزی موافقت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم از اهواز IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    اگر میخواد موفق باشد باید حکم حکومتی داشته باشد تا بتواند حریف سازمانهای دیگر در خوزستان بشود چون اکثر سازمانهی خوزستان خود مختارند
  • صبا - اهواز IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    قومیت گرایی استان نابود کرده است. باید مدیران غیر بومی و دلسوز در مسندهای اداری و نظامی استان قرار دهید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس