برداشت میلیاردی از حساب فدراسیون کشتی

صبح امروز با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.

به گزارش مشرق، موسسه لوح مهر صباح که در زمینه‌های تبلیغاتی با فدراسیون سابق قراردادهایی منعقد کرده بود، به علت عدم پرداخت مطالبات در دوره‌ی فدراسیون خادم، با شکایت به مراجع قانونی موفق شد حکم برداشت از حساب‌های فدراسیون را بگیرد.

این مبلغ امروز در حالی از حساب فدراسیون کشتی خارج شد که به دلیل وضعیت اقتصادی نامطلوب، اردوها و مسابقات متعدد تیم‌های ملی کشتی، هزینه‌های عمرانی و جاری، شرایط فدراسیون به لحاظ مالی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و خسارتی که امروز به فدراسیون کشتی وارد شد، معادل هزینه‌های دو سفر تیم‌های ملی به مسابقات بین‌المللی قلمداد می‌شود.

فدراسیون کشتی در دوره جدید خود تا به امروز بیش از ۶۰ میلیارد تومان از بدهی‌های فدراسیون کشتی در زمان ریاست قبل را پرداخت کرده است، البته این نکته را نباید از یاد برد که نرخ برابری دلار در زمان تحویل فدراسیون کشتی به مدیریت جدید، ده هزار تومان بود اما امروز این مبلغ به نزدیک به ۴۳ هزار تومان رسیده است، عددی که نشان می‌دهد میزان تعهدات پرداختی فدراسیون سابق چیزی نزدیک به ۶ میلیون دلار می‌شود.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس