کد خبر 1450308
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی با انتشار یک تصویر و طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: ادعای جدید روحانی، کدام ادعای او و دولتمردانش را تکذیب می کند: عدم امکان واردات واکسن؟ واردات ۲۰۰ میلیون دوز واکسن؟ یا هردو؟

در حالی که این طیف، انجام مسئولیت هارا به برجام و FATF گره می زدند، روحانی اخیرا در دیدار برخی اعضای دولت سابق گفته: " برای خرید ۲۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا اقدام کردیم و وقتی دولت را تحویل می‌دادیم، جریان ورود واکسن‌های خریداری شده، شروع شده بود که در ماه‌های بعد ادامه یافت".

این ادعا در حالی است که وی و همکارانش در دولت سابق (مثل آقای ربیعی سخنگوی دولت) در مقابل انتظار عمومی برای واکسیناسیون کرونا، ادعا می کردند: "واکسن، سوهان قم نیست" و "بدون حل مشکل FATF نمی توان واکسن وارد کرد". آمار قربانیان روزانه کرونا با همین ادعاها به ۷۰۹ در اوایل شهریور رسید.

روحانی با طرح ادعای جدید، باید توضیح دهد که اگر مشکل برجام و FATF باقی بوده، چگونه ادعا می کند ۲۰۰ میلیون دوز واکسن خریده و در حال ورود به کشور بوده است؟!

بر خلاف ادعای وی، بخش عمده ای از واردات واکسن پس از روی کار آمدن آقای رئیسی و پیگیری های جدی وی در رایزنی با همتای چینی انجام شد.

کدام ادعا کذب بود؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 37
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    56 11
    انگلیسی خودشیفته بیمار روانی هست و مثل آب خوردن دروغ میگه. اون یه زباله سیاسی هست.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • ح IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    همونایی که میگفتن واکسن من کو و گریه میکردن و از نخست وزیر کشور ها واکسن میخواستن وقتی واکسن اومد گفتن نه به واکسن با جماعت پلیدی طرفیم!!
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    23 6
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • رمضانعلی محمدیان IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 0
    بسم الله. آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه .شیخ بی برکت الله مانند ارزیابی مردمی که از پشت پنجره اتومبیل متحرک میکرد آنهم با سرعت 120 کیلومتر ارزیابی از اوضاع کف خیابان برایش کردند و محاسبه نمودند که آب سربالا رفته میخواهد با صدا در بازار مسگرها سعی کند دوباره محور حرکتی باشد احتمالا" چند روز آینده تعدادی از سیاسیون و بوقچی رسانه ای و و نخبه از طبقه پخمه اشرافیت اکبرشاهی به دورش جمع شده به احزاب فولکسی یکی اضافه میشود و به امید ضعف حافظه مردم در روزنامه زنجیره ای مانند هرکول زنجیرها پاره میکنند از غوامض مدیریتی با رمز علی برکت الله.در پس آئینه طوطی صفتش داشته اند /آنچه ام آی 6 گفت بگو میگوید
  • علی افصحی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 0
    از جمله عوامل ویرانی دولت فشل روحانی جهانگیری همین دروغگویی بی پروای آن ها بود. خود روحانی گفت «واکسن که سوهان قم نیست که در دسترس باشد»! از آن جایی که روحانی جهانگیری فاسد ، شناخت دقیقی از جناب رئیسی دارند اقدام به گفتن این دروغ شاخدار کرده اند چرا که همواره جناب رئیسی نشان داده آن چه برایش مهم است جان و آرامش هموطنان است وقتی سلامتی و امنیت جامعه تأمین شد حالا کی آن را به نام خود فاکتور می کند اصلا مهم نیست. اما وظیفه انقلابیون رسوا ساختن دروغگویی روحانی جهانگیری اصلاح طلب فاسد است تا باردیگر با فریب به حرم قدرت نزدیک نشوند.
  • علی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 4
    شما اگر کمی اطلاعات راجع به سفارشات و خرید خارجی می داشتی می فهمیدی اصلا امکان خرید و حمل در مدت کوتاه نیست باید خرید از شده باشد تا زمینه حمل آن فراهم شود درسته مکالمات آقای رییس جمهور شاید در انتقال تسریع کرده باشه
    • ح IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      و شما اگر بری یکم بخونی میفهمی دوماه بعدش واکسن به ایران اومد نه همون موقع و ثبت سفارش توسط دولت سیزدهم بود تازه خط تولید های خوابیده واکسن های ایرانی هم جون گرفتن و حتی صادرات کردیم!! معلومه خوتم هیچی نمیفهمی!!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    5 0
    در مورد دولت روحانی درست تر اینه که بفرمایید کدام ادعا صحیح بود...
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    6 0
    واقعا پروئی و وقاحت نجومی
  • محسن IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    2 0
    بله باید ولی بخرج کی برای چی با بودن ژن خوب رانت خوار فرصتطلب سبیل بریتی وطن فروش و... اول باید تکلیف اینها روشن شود
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 1
    آنقدر الکی صفت دروغگویی به روحانی نبندید
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    نظام ما اسلامی. عدالت گستره
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    دروغ روی دروغ !!!
  • محمد قزل IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    این عوضی شیخ بنفش مملکت را شخم وزیرورو کرد مثل حمله مغول رو که نیست اگر تا حالا محاکمه نشده خداشو شکر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس