‌

تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد که تاکنون ۱۲۲ نفر بر اثر ابتلا به نوع تهاجمی عفونت‌های استرپتوکوکی در عرض سه ماه گذشته و در بحبوحه کمبود داروی آنتی‌بیوتیک جان باخته‌اند.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۹ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۵۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۶ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۳۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۷۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۲۹۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۹۰۲ دُز رسید.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 4
    اگر تو ایران بود این شبکه های حرامزاده و منافقین داخلی و سلبریتی های مزدور چه می کردند!؟ اما چون تو اروپاست اشکال ندارد و خفه شده اند.
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      تو ایران هم کمبود۱۹۶ قلم دارو وجود داره خب منتها رسانه های عرزشی عصبانی و خفه هستند
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      احمق وضع مملکت خودمون رو ببین
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    جالبه بعد ما انگلیسم دردهای ما رو میگیره جتما بعد از این خشکسالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس