‌

براساس اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، عاملان آن، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، طی اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات به منظور ثبات‌بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت‌گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر کردند.

در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    قیمت گذاری جعلی؟ یعنی میفرمایید افزایش قیمت ارز و خودرو الکیه؟ میشه بفرمایید کجا با قیمت غیرکاذب میفروشن ما بریم اونجا بخریم؟
  • شهراد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    ملت ایران از دست این دلالان و اونهاکه همدست شون هستن خسته شده اگه افراد مخل اقتصادی در زمان تحریم همه جانبه امریکا محارب نیستن اسمشون چیه وچرا با این افراد برخورد نمیشه وتوسط کدوم سازمان حمایت میشن
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    کار در معادن بمدت 5سال
    • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      و مصادره تمام دارایی در بازار آزاااددد.خوب میسوزن با این حرکت دلال ها‌.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    این کارها مسکن خیلی کوتاه مدت است. آقایان محترم، پولها، ارز، طلای هنگفتی در کشور وجود دارد که از دید شما پنهان است، بهش می گویید نقدینگی. اما نقدینگی دو نوع است، یکی در ثبت آمار شما و دیگری خارج از کنترل و ثبت و ضبط شما. این دومی همان ابزار جنگ اقتصادی دشمن است. باید هر فرد از لحاظ دارایی های آشکار و‌ پنهان، و هر محل چه خانه و چه کارگاه و انبار و کارخانه و رفتارهای اقتصادی و اجتماعی صاحبان آنها تحت یک پایگاه داده قرار بگیرد. خارجی ها بهش می گویند بیگ دیتا. این داده ها قطعا باید تحت کنترل قرار گیرد. این کار را اگر نکردید، بروید کلیسا یا کنیسه مسیحی یا یهودی بشوید. دیگه دم از امام زمان و ولایت هم نزنید. ولایتمداری که فقط به حرف زدن و‌مداحی کردن نیست. باید پرنده پر زد در این کشور، شما خبردار باشید. و از ایجاد شرایط بد، جلوگیری کنید. از بین مومنین به انقلاب، در هر محله هر شهر، چندین معتمد در مساجد سازماندهی کنید تا اشکالات مدیریتی شهری و عدم رسبدگی به موقع مسئولین شهر را به مشکلات جاری که هر روز مثل خار در چشم مردم هستند را گزارش و بی کاغذ بازی رفع کنند. با این دست فرمان، ته دره خواهیم بود.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    اعدام یا حداقل 20-30 سال زندان
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    یعنی الان ارز کاهش پیدا میکنه؟ اینا هم نتونستن کاری کنن ؛ قبوا کنید
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    هر وقت گرانی و بالا رفتن قیمت دلار را می بینیم یک لعنت به اکبر شاه بفرستیم اون پایه و بنای این گرانی ها و ویرانی اقتصاد را گذاشت و پای دزد ها و غارتگر ها را به بیت المال باز کرد خدا هزار هزار بار لعنتش کند که بانی این اقتصاد اشفته بود
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    با سلام قیمت 2000دلار را که با کارت می‌دادند ا خود بانک مرکزی قیمت می داد در این مورد هم بایستی تحقیق شود
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    مخلان اقتصادی پس از دستگیری و ضبط اموال باید سریعا اعدام شوند. در این صورت است که قیمت ارز ثابت میماند. والسلام
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      0 0
      اگه اینجوری بود که سکه باید ثابت میموند هنوز سه سال تازه شده اعدامش کردن از رو معده حرف نزن
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    ۴۴ ساله از سلطان سکه گرفته تا جمشید بسم الله قیمت دلار را قیمت گذارهای جعلی معلوم کردن
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    وضع خیت است چرا دولت ازسروسامان دادن به نرخ ارز صحبتی نمی کند یا دولت بدش نمی آيد قیمت ارز افزايش پيدا کند هيچ اقدامی برای کاهش‌ قيمت آن صورت نمی‌گیرد
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    به جای این حرکت های نمایشی که بار ها و بارها انجام دادید و بی نتیجه بود دلار را تک نرخی کنید. در کدام کشور به درد بخور سراغ دارید که دلار چندین قیمت متفاوت داشته باشد حداقل یک کشور به درد بخور را مثال بزنید. چه کسی این چند نرخی بودن دلار را از خودش در اورد که اینجور وضع ارزی کشور را به هم ریخته ودر خیابانهای اصلی سراسر کشور شاهد وجود دلالان ارز با دسته اسکناسهای دلار تا نخورده برای فروش به مردم هستیم؟! چه کسی به این دلالان اجازه داده تا در خیابان به مردم ارز بفروشند؟ ایا دولت برای جبران کمبود پولی خود این ارزهای اضافی را از طریق دلالان خودش به مردم میفروشد؟ جرات داشته باشید و پاسخ درست به مردم بدهید و بیخود افراد را دستگیر نکنید!
  • شیوا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    که چی بشه سه سال پیش هم سلطان سکه اعدام شد الان با اعدام شدن اون سکه باید دو تومن بود نه بیست تومن خانه از پای بست ویران است مشرق جان شما تایید نکن به صلاحتون نیست ولی حقیقت این جامعه اینه الان
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    دولت طرفدار کلاهبرداران است لطفا اعدام کنید تا عبرتی بر دیگران باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس