رسمی: پاری‌سن‌ژرمن با امباپه جدید قرارداد بست

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به صورت رسمی با مهاجم زیر ۱۹ ساله‌های خود قراداد امضا کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه از عقد قرارداد رسمی با الیاس الحسنی مهاجم زیر ۱۹ سال خود خبر داد. این بازیکن ۱۷ ساله در رده سنی زیر ۱۹ سال یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پاریس بود و در فصل ۲۳-۲۰۲۲ طی ۱۱ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند.

الحسنی پیش از انتقال به آکادمی پاری‌سن‌ژرمن برای تیم های کوچکتری چون کرتیل، پاریس اف‌سی و... بازی کرده بود. او که در رده‌های سنی تیم ملی فرانسه نیز بازی کرده، سابقه زدن شش گل در یک بازی در جریان پیروزی ۹-۰ تیم زیر ۱۹ ساله‌های PSG مقابل شامپیونات نشنال را دارد.

رسمی: پاری‌سن‌ژرمن با "امباپه جدید" قرارداد بست

با توجه به قدرت تمام‌کنندگی بالا، از او در تیم زیر ۱۹ ساله‌های پاری‌سن‌ژرمن در نوک خط حمله استفاده می شد. با این حال الحسنی احتمال دارد در سطح جدیدی که بازی خواهد کرد در پست‌های دیگری نیز به کار گرفته شود. برای مثال پیش‌بینی می شود که این بازیکن به عنوان مهاجم دوم یا وینگر نیز مورد استفاده قرار گیرد چرا که توانایی بالایی در کار با توپ دارد.

این مهاجم تازه‌وارد PSG در شهر کوچک کرتیل (حومه پاریس) به دنیا آمد و با توجه به والدین مراکشی، واجد شرایط بازی برای تیم ملی این کشور هست. او تا کنون ترجیح داده تا برای تیم ملی فرانسه در رده های سنی پایه بازی کند. او طی ۳ بازی برای تیم زیر ۱۸ ساله های فرانسه دو گل به ثمر رسانده است. الیاس تنها یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم زیر ۱۹ سال پاریس است و خیلی ها به خاطر سبک بازی و مهارت بالا، او را امباپه جدید پاریس می نامند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    3 0
    یه دربدر و آویزون دیگه🤮🤮
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    4 1
    تیم ملی فرانسه نیست که، تیم منتخب قاره آفریقاست. فرانسوی های بی استعداد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس