کد خبر 1450809
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
واکنش سانچز به برکناری از هدایت قطر

فلیکس سانچز در واکنش به برکناری‌اش می گوید زمان آن رسیده بود که مسئولیت تیم قطر را دیگران برعهده بگیرند.

به گزارش مشرق، یکی از خبرهای بسیار مهم امروز دنیای فوتبال به برکنار فلیکس سانچز از هدایت تیم ملی قطر مربوط بود. سانچز که توانسته بود این تیم را در جام ملتهای آسیا به قهرمانی برساند پس از سه شکست متوالی در جام جهانی خانگی قطری‌ها از هدایت عنابی‌پوشان کنار گذاشته شد.

سانچز با ابراز قدردانی از سال‌هایی که در فوتبال قطر گذرانده است در واکنش به برکناری‌اش گفت: ۵ سال و نیم حضور در تیم ملی قطر فرصتی بود که یک بار در زندگی‌ام وجود داشت. فقط از اتحادیه فوتبال قطر و شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی و رهبران این کشور به خاطر حمایت فوق‌العاده و اعتماد زیادی که به من در طول دورانی که ما در کنار هم به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم، تشکر می‌کنم.

او همچنین در مورد آینده خودش در دنیای فوتبال افزود: فوتبال همیشه در قلب من خواهد بود. اکنون زمان آن است که به دیگران اجازه دهم مسئولیت تیم قطر را بپذیرند و من چالش‌های جدیدی را پیدا می‌کنم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آبی آسمون IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    مربی قطری این طوری از قطری ها خداحافظی میکنه اون وقت کیروش پس از حدود هشت سال و چند بدون هیچ دستاوردی حاضر به دل کندن از سرمری گری تیم ایران نیست و برای عدم موفقیت خودش به دلبایل دیگه استناد میکنه اقای تاج هم که دیگه معلومه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس