بررسی تحقیق و تفحص از شرکت عمران شهرهای جدید در مجلس

وزیر راه و شهرسازی با حضور در جلسه دوشنبه ۱۲ دیماه کمیسیون عمران مجلس، گزارشی از عملکرد قانون جهش تولید مسکن را ارائه می‌کند.

به گزارش مشرق، بر اساس دستور کار کمیسیون عمران مجلس اعضای این کمیسیون در نشست روز دوشنبه ۱۲ دیماه درخواست انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کنند. در ادامه این نشست نیز وزیر راه و شهرسازی گزارشی را از عملکرد قانون جهش تولید مسکن ارائه می‌کند.

در کمیته حمل و نقل ریلی وضعیت خطوط حومه ای (راه آهن و مترو) در کشور و تشکیل شرکت حمل و نقل ریلی حومه ای با دعوت از مسئولان وزارت راه و شهرسازی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت کشور، استانداری تهران، استانداری اصفهان، استانداری خراسان رضوی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

همچنین کمیته مسکن و عمران شهری و روستایی در محل مرکز پژوهش‌های مجلس نشستی را با حضور مسئولان مربوطه به منظور بررسی طرح ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستاها و مقابله با زمین‌خواران برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 1
    بیخیال شین تهش که ماستمالیه یت المال رو هدر ندین
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    1 0
    قتلگاه آرزوها فریب بازار و‌کلاه برداری های قانونی! و تاراج اموال مردم و سردواندن های فوق حرفه ای..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس