دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا

سخنگوی فراجا از دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح و تشکیل ۷۲ پرونده قضائی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان گفت: به دنبال ایجاد، نوسانات غیر معمول در بازار ارز و سکه پلیس، با راه اندازی قرارگاه عملیاتی ویژه مبارزه با اخلالگران بازار ارز، سکه و طلا را در دستورکار خود قرار داده است.

سخنگوی فراجا ادامه داد: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: از متهمان دستگیر شده تعداد شش میلیون و ۲۶۰ هزار واحد انواع ارز غیرمجاز کشف شده است و پلیس ضمن برخورد قاطع با عوامل معاملات فردایی سکه، طلا و ارز با شناسایی ۹۲ کانال فضای مجازی فعال در این زمینه و تشکیل ۱۶ پرونده قضائی ۴۱ نفر از عوامل اصلی مخل امنیت بازار در این عرصه را بازداشت کرده است.

حاجیان همچنین خاطرنشان کرد: پلیس به همراه نهادهای ذیربط نظارت مداوم بر حوزه بازار ارز، سکه و طلا نظارت کامل داشته و به صورت روزانه از اماکن و صرافی‌ها و واحدهای فعال در این حوزه بازدید و بازرسی می‌کند.

سخنگوی فراجا در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های مردم در خصوص ارسال اطلاعات مربوط به اخلالگران بازار ارز، سکه و طلا به پلیس گفت: پلیس با اشراف کامل تحرکات و فعالیت سودجویان حوزه اقتصاد را تحت کنترل خود دارد و با افرادی که به هر نحوی در معیشت مردم ایجاد اخلال کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    وقتی یه دونه شون هم اعدام نمی کنند همینه که مثل مور و ملخ تعدادشون هر روز زیادتر می شود.
  • هادی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    اگه گناهکارن، اعدامشون کنید. خیانتی که اینها می کنن از اون اراذل وسط خیابون سنگین‌ تر و کشنده تره.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    بیچاره ها!
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    با شش میلیون دلار ارزش پول ملّی رو 50 درصد در عرض یک ماه پایین آوردن. فکر کنم تنها جایی که بشه این کارو کرد تو قبایل آدمخوار بشه از این کارا کرد. اونجام بعید بدونم. یه سری به افغانستان بزنید، برید از طالبان یاد بگیرید.
  • ناشناس IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    داستانی تکراری و خسته کننده!
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    برای اقتصاد دستوری ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس