جبلی: تحریم صداوسیما مصداق آشکار دیکتاتوری ضدانقلاب است

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تحریم صداوسیما مصداق آشکار دیکتاتوری ضد انقلاب است.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در مورد دیکتاتوری رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما سال‌های سال شاهد تناقض‌های آشکاری بین شعار و عمل مدعیان آزادی بیان و دموکراسی و احترام به جامعه هستیم که یکی از مصادیق آن، نقض حقوق بشر توسط آمریکا با تحریم سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران است.

جبلی با بیان اینکه سازمان صداوسیما رسانه ملی کشور جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: صداوسیما متناسب با نیاز و شرایط جامعه و کشور، اقدام به تولید محتوا و اطلاع‌رسانی و کمک به پیشرفت کشور می‌کند.

رئیس سازمان صداوسیما تأکید کرد: وقتی نهادهای سلطه غربی و بین‌المللی اقدام به تحریم صداوسیما می‌کنند، نشان می‌دهند که این دیکتاتوری و نقض ادعاهای آزادی بیان که سال‌های سال با آن گوش همه جهان را کر کرده بودند، به راحتی اتفاق می‌افتد.

جبلی خاطرنشان کرد: اگر بناست آزادی بیانی وجود داشته باشد، رسانه ملی به عنوان یک رسانه و یک تریبونِ بیان دیدگاه‌های مردم و مدیریت افکار عمومی، کار خودش را انجام می‌دهد و رسانه‌های آن‌ها هم کار خودشان را انجام می‌دهند و این آزادی باید برای هر دو طرف باشد.

وی تصریح کرد: چطور رسانه‌های معاندی که شب و روز مشغول فتنه‌گری و آموزش آشوب و براندازی و به هم ریختن امنیت شرایط ایران و کشورهای دیگر هستند، در قلب اروپا آزادانه فعالیت می‌کنند و هیچ کدام از آیین‌نامه‌های تنظیم‌گری رسانه‌ای در مورد آنها اعمال نمی‌شود اما سازمان صداوسیما که یک رسانه مختص محدوده جمهوری اسلامی ایران است و طبق قانون فعالیت می‌کند، از نظر آنها نقض قوانین می‌کند و حتی نمی‌توانند وجود این سازمان و این رسانه را بر روی ماهواره‌ها تحمل کنند؟

رئیس سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: این یکی از مصادیق بسیار روشن دیکتاتوری رسانه‌ای است که ما به روشنی در حوادث اخیر با آن روبرو بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    2 1
    ماهواره بفرستین فضا و استقلال داشته باشین قطعا خودشون به التماس می افتند- اون همه پول گرفتین نباید یک جایی درست و حسابی سرمایه گذاری می کردین- رچی درآوردین دادین سلبریتی ها و خودتون حقوق گرفتین
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    رسانه ملی نه
  • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    من فکر کردم همون جبلی معروف این حرفو زده.بازیگر زیر درخت آلبالو
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    خدا اين جونور چقدر احمقه ! جرأت نداره اسم امريكا رو ببره ميگه ضد انقلاب ! آخه ابله جون مگه ضد انقلاب اون مافيا خونه رو تحريم كرده ؟! وانگهى ربط تحريم با ديكتاتورى چيه نابخه ؟!
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    نظر من این است که نظرات مربوط به صدا وسیما را بایگانی می کنید و این کار خوبی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس