گواردیولا: فرگوسنِ منچسترسیتی نمی‌شوم؛ قرارداد چیزی بیشتر از یک تکه کاغذ نیست

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که نمی‌خواهد «الکس فرگوسن» منچسترسیتی باشد!

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی همواره به عقد قراردادهای کوتاه‌مدت مشهور بوده است. مرد کاتالونیایی، همیشه تصمیمات خود را در پایان هر فصل می‌گیرد و حالا پس از تمدید قرارداد با سیتیزن‌ها تا سال ۲۰۲۵ که ماه گذشته نهایی شد، با بمباران پرسش‌های خبرنگاران در رابطه با همین موضوع مواجه شد.

حالا پپ که حدود ۵۲ سال دارد، تاکید کرده که قصد ندارد کاری که الکس فرگوسن در منچستر یا آرسن ونگر در آرسنال کرد را انجام دهد. هم مرد اسکاتلندی و هم سرمربی فرانسوی در باشگاه‌های متبوع خود، دوران حرفه‌ای طولانی داشتند که بیش از ۲۰ سال به طول انجامید اما گواردیولا آشکارا اعلام کرد که قصد چنین کاری را ندارد.

پپ دراین‌باره گفت: لحظه‌ای که متوجه شوم یک جای کار می‌لنگد، استعفا داده و قراردادم را تمدید نمی‌کنم. مثل فرگوسن یا ونگر، به کارم ادامه نخواهم داد. قرارداد چیزی بیشتر از یک تکه کاغذ نیست.

وی افزود: قراردادم را با سیتی تمدید کردم چون احساس می‌کنم تیم هنوز می‌تواند با هدایت من خوب عمل کند. در پایان، نتایج حرف آخر را می‌زند. اگر از دست یکدیگر خسته شویم، صرفا به خاطر قراردادی که بسته‌ام، به کارم ادامه نخواهم داد.

سیتیزن‌ها تحت هدایت مرد اسپانیایی، در چند فصل اخیر جهش قابل توجهی داشته و چهار بار لیگ جزیره، دوبار جام اتحادیه، دوبار جام خیریه و یک بار جام حذفی انگلیس را تصاحب کرده‌اند. تنها جامی که تاکنون موفق به فتح آن نشده‌اند، لیگ قهرمانان اروپا است؛ جامی که در سال ۲۰۲۱ در یک قدمی فتح آن قرار گرفتند اما چلسی در فینال، آنها را حسرت به دل گذاشت.

سیتی در شب قبل از کریسمس، سال ۲۰۲۲ را با تساوی خانگی برابر اورتون به پایان رساند؛ نتیجه‌ای که به آرسنال فرصت داد تا اختلاف با آنها در صدر جدول را به عدد هفت برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس